تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چای را با توت و خرما نخورید


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مصرف توت و خرما در کنار چای باعث بالا رفتن قند و در نهایت دیابت میشود. متاسفانه برخی از مردم بر این باورند که مصرف توت یا خرما به جای قند می تواند از بالا رفتن میزان قند خون جلوگیری کند.
هرگز چای را با توت و خرما نخورید  قند خرما، توت و به طور کلی هرمواد قندی هنگامی که با آب جوش یاچای داغ تماس پیدا می کند بدن تمام شیرینی های این مواد را جذب کرده و انرژی موجود در آنها جذب بدن نمی شود.گفتنی است چای و قهوه در تمام کشورهای دنیا نوشیدنی های بسیار رایجی هستند که افراد عادت دارند آنها را با مواد شیرین مصرف کنند اما این مواد قند به سلامت دندان ها آسیب رسانده و سبب بالا بردن قندخون و در نهایت دیابت می شود.گفتنی است مصرف میوه های خشک در کنار چای بهترین گزینه به جای قند، خرما و توت است.نکته: پزشکان بر این باورند مصرف میوه های خشک انرژی مورد نیاز بدن را فراهم کرده و برای سلامتی ضرری ندارند.برنامطالب مرتبط :چای آری؛ چای قند پهلو نه!آرام بخش قوی:در مورد چای سفید بیشتر بدانیدفواید ومضرات چایماست، چاي و قرص بروفن در دوران پريود برای لاغری چقدر چای سبز بخورم ؟!
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر


اندامی زیبا و لاغر داشته باشید





پنجشنبه 6 خرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن