تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804704703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت تسهيلات رفاهي به مديران دولتي ساماندهي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرداخت تسهيلات رفاهي به مديران دولتي ساماندهي مي‌شود
وزير امور اقتصادي و دارايي برخي نابساماني‌ها در پرداخت‌ها را ميراث دولت قبل دانست و گفت: پيش از مطرح شدن جنجال‌هاي اخير نيز ساماندهي وضعيت حقوقي مديران بيمه در دستور كار قرار داشته است و به زودي نظام استفاده از تسهيلات رفاهي نيز تهيه و ابلاغ مي‌شود.
نویسنده : مهران ابراهيميان 


به گزارش «جوان» طيب‌نيا در مراسم توديع و معارفه رئيس بيمه مركزي افزود: من از حساسيت‌هاي عمومي در اين زمينه استقبال مي‌كنم، ولي مشروط به اينكه مورد سوء استفاده سياسي واقع نشود و در جهت شفافيت و انضباط مالي باشد. وزير امور اقتصادي و دارايي تصريح كرد: وظيفه‌ من در اين زمينه دستور رسيدگي سريع، قاطع و شفاف به موضوع بود تا اين اعتبار و اعتماد در معرض آسيب قرار نگيرد. همان‌طور كه كميته رسيدگي كننده در بيانيه خود اعلام كرد، رسيدگي نهايي به مسئله توسط مراجع صالحه در حال انجام است. طيب‌نيا همچنين گفت: من در مرداد سال گذشته پيشنهادات مشخصي را براي ساماندهي نحوه و ميزان ارائه‌ تسهيلات رفاهي به مديران بانك‌ها و بيمه‌ها به دولت ارائه كردم. در پي اين پيشنهاد با دستور معاون اول رئيس‌جمهور، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي مكلف شده است ساماندهي پرداخت حقوق و تسهيلات رفاهي به مديران بنگاه‌هاي دولتي را در ضوابط اجرايي بودجه‌ سال 1395 مدنظر قرار دهد. اكنون نيز در حال تهيه‌ ساير طرح‌هاي پيشنهادي خود در اين زمينه هستيم تا با مشاركت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به دولت ارائه و اجرايي كنيم.

اين عضو كابينه يازدهم همچنين اضافه كرد: ضابطه‌مند كردن پرداخت‌ها بين مديران دولتي و پرداخت شفاف و صريح در اين حوزه را بهترين دفاع از اعتبار و حيثيت مديران شايسته و خدوم كشور مي‌دانم و با جديت آن را پيگيري خواهم كرد. در عين حال اجازه نخواهم داد بدون رسيدگي قانوني و با هياهو و جنجال با آبرو و حيثيت مديران خدوم دولت و اعتماد مردم به دولت بازي شود. طيب‌نيا همچنين با اشاره به نقش صنعت بيمه در تحقق اقتصاد مقاومتي درباره‌ انتظاراتش از بيمه مركزي چنين سخن گفت: انتظار داريم توانمندي‌هاي بيمه مركزي صرف ايفاي نقش نظارتي و تنظيم‌گري و از امور تصدي‌گري خارج شود. همچنين از فضاي پسابرجام براي گسترش تعاملات بين‌المللي و حضور صنعت بيمه كشور در محيط بين‌المللي سود برده شود. از سوي ديگر انتظار ما اين است كه در صنعت بيمه كشور فضاي رقابتي ايجاد شود و ضريب نفوذ و تنوع‌بخشي به محصولات بيمه‌اي افزايش يابد و همچنين سرمايه انساني در بيمه مركزي و صنعت بيمه، ارتقاي كمي و كيفي بيابد. وي با بيان اينكه بدون بهبود فضاي سرمايه‌گذاري نمي‌توان رشد اقتصادي را تجربه كرد، افزود: تحول در صنعت بيمه نقش كانوني در تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دارد.
 
تشكيل شوراي سه جانبه صنعت بانك، بيمه و سرمايه
همچنين در اين مراسم كه امين رئيس سابق حضور نيافت و دليل آن را عود كردن ميگرن وي اعلام كردند، رئيس كل جديد بيمه مركزي از ايجاد شوراي ثبات سه‌جانبه بين صنعت بانك، بيمه و بازار سرمايه خبر داد. عبدالناصر همتي گفت: ۱۰ سال گذشت. خرداد سال ۸۵ بود كه در همين جا از محضر بزرگان صنعت بيمه خداحافظي كردم و در خرداد ۹۵ بعد از چرخشي در صنعت بانكي دوباره به صنعت بيمه بازگشتم.  وي درادامه به مزاح گفت: مانند كفش‌هاي ميرزانوروز مي‌ماند و هر كاري كرديم دوباره به اين صنعت بازگشتيم. وي همچنين با قالب گرفتن در سمت خود بلافاصله به طور تلويحي از نقش مسلط بازار پول انتقاد كرد و گفت: بانك‌ها اجازه نقش‌آفريني بازارهاي بيمه و سرمايه را نمي‌دهند بنابراين بازار بيمه نقش كوچكي در بازار اقتصادي كشور دارد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن