تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ پیشنهادی از استقلال به من نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هیچ پیشنهادی از استقلال به من نشده است
سرمربی سابق فولاد خوزستان گفت: در چند روز آینده به ایران باز خواهم گشت تا درباره پیشنهاداتی که برای مربیگری به بنده داده می شود فکر کنم.
به گزارش نامه نیوز ، در حالی که هنوز فینال جام حذفی برگزار نشده و باشگاه استقلال بارها به حمایت از پرویز مظلومی پرداخته، نام هایی مثل اسکوچیچ و منصوریان برای نیمکت استقلال مطرح می شوند. حتی در خبری که امروز در یکی از روزنامه منتشر  شده، از سوی اسکوچیچ، سرمربی فصل گذشته فولاد عنوان شده که او سرمربی استقلال در فصل آینده است.

در همین راستا با دراگان اسکوچیچ ارتباطی را برقرار کردیم تا از وضعیت او بعد از ترک ایران جویا شویم. دراگان اسکوچیچ در گفت و گو با کاپ در این باره اظهار داشت: من در تعطیلات به سر می برم و چند روزی از فوتبال فاصله گرفتم. نمی دانم در ایران چه خبرهایی درباره من گفته می شود.

وی درباره اینکه کارش با استقلال تمام شده عنوان کرد: باید بگویم از استقلال هنوز پیشنهادی به من نشده است. همانطور که قبلا گفتم اگر چنین پیشنهادی به من شود استقبال می کنم. دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و هر مربی دوست دارد در این دو تیم مربیگری کند.

اسکوچیچ در پایان گفت: در چند روز آینده به ایران باز خواهم گشت تا درباره پیشنهاداتی که برای مربیگری به بنده داده می شود فکر کنم. امیدوارم که اتفاقات خوبی دوباره در ایران برایم رقم بخورد.



منبع: کاپ


۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن