تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد مدیریت واحد شهری تنها راه مقابله با موازی کاری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ایجاد مدیریت واحد شهری تنها راه مقابله با موازی کاری است رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد ایجاد مدیریت واحد شهری را تنها راه مقابله با موازی کاری سازمان ها عنوان کرد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد ساعت 09:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در نشست صمیمی با شهروندان ، غلامحسین صاحبی عضو شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) گفت: اگر همیشه حضرت بقیه ا... (عج) را ناظر به اعمالمان بدانیم قطعا در رفع مشکلات و درخواست های شهروندان غفلت نخواهیم کرد.
صاحبی ضمن عذرخواهی از کسبه بلوار طبرسی جنوبی به دلیل ایجاد برخی مشکلات اجرای پروژه ها برای آن ها خاطرنشان کرد: اجرای خط 2 قطار شهری در بلوار طبرسی شمالی و جنوبی با اولویت و سرعت بیشتری در حال اجراست تا پس از اجرای این پروژه، مشکلات اهالی این محدوده نیز مرتفع گردد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری به صورت شبانه روزی در حال انجام است، عنوان کرد: براساس زمان بندی صورت گرفته تا دو ماه آتی فاز اول این پروژه به پایان خواهد رسید و معابر مسدود شده بازگشایی خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به درخواست شهروندی مبنی بر حفاری شرکت های خدماتی و آسیب رساندن به آسفالت معابر اظهار کرد: تنها راه مقابله با موازی کاری شرکت های خدماتی ایجاد مدیریت واحد شهری است که امیدواریم هرچه زودتر این امر اجرایی گردد.
ثبت نام 8 هزار واحد شغلی مزاحم و آلاینده در سامانه ساماندهی مشاغل مزاحم
غلامحسین صاحبی در ادامه ضمن اشاره به پیگیری گسترده جهت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده بیان داشت: از زمان شروع به کار شورای چهارم به صورت ویژه پیگیر رفع این معضل شهری بودیم و دستورالعمل های خاصی را برای ساماندهی مشاغل مزاحم در اولویت کاری خود قرار دادیم.
صاحبی افزود: تاکنون 39 عنوان شغل مزاحم و آلاینده در سطح شهر شناسایی شده اند که باید براساس استانداردهای پیش بینی شده به فعالیت خود ادامه دهند.
وی رفع گره های ترافیکی در سطح شهر را از مزایای اجرای این طرح دانست و اضافه کرد: از زمان اجرای این طرح 8 هزار واحد صنفی مزاحم و آلاینده در سامانه ساماندهی مشاغل مزاحم ثبت نام کردند و تعدادی از آن ها نیز به مکانی در خین عرب منتقل شده اند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد ضمن ابراز خرسندی از اجرای سریع و دقیق پروژه های شهری و خدمات رسانی به شهروندان در منطقه چهار یادآور شد: به همین دلیل و به علت ارتباط بهتر و تکریم ارباب رجوع و جدیت و دقت در اجرای پروژه های منطقه و مصوبات شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه چهار به عنوان شهردار برتر در بین مناطق شهرداری مشهد انتخاب شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.
صاحبی در پایان سخنانش ضمن تاکید بر اجرای سریع شبکه جمع آوری فاضلاب های خانگی عنوان کرد: سالانه صد میلیارد تومان برای اجرای این پروژه تامین اعتبار شده است که با اولویت در حاشیه شهر در بازه زمانی 5 سال به پایان خواهد رسید.
کمترین آب افتادگی را در معابر داریم
شهردار منطقه چهار مشهد در این جلسه ضمن پاسخگویی به درخواست های شهروندان، در خصوص روند اجرای پروژه ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح منطقه گفت: پیمانکار و زمین مورد نظر برای انتقال واحدهای آلاینده مشخص گردیده و این واحدهای صنفی در سطح منطقه شناسایی شده اند.
سید کمال الدین شاهچراغی تکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی شهرداری منطقه عنوان کرد و افزود: در تمامی حوزه ها تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر و مناسب تر در راستای ارتقاء سطح رفاه و رضایت شهروندان به کار گرفته ایم.
شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای کانال های جمع آوری آب های سطحی به طول 1200 متر در بلوار پنجتن و کانال عرفانی به طول 850 متر در انتهای بلوار طبرسی شمالی، مرمت و احداث جداول و  جوی های استاندارد و اخذ تمهیدات مناسب در بارندگی های اخیر کمترین مشکلات مربوط به آب افتادگی معابر در سطح منطقه، زیرگذرهای شهید بابانظر و تقاطع غیر همسطح فجر داشته ایم.
گفتنی است در این نشست که با حضور غلامحسین صاحبی عضو شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار و مسئولین شهرداری منطقه چهار در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) حدفاصل طبرسی جنوبی 65 و بزرگراه شهید بابانظر برگزار شد به درخواست های شهروندان به صورت مقتضی پاسخگویی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن