تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت یک زن فلسطینی در شمال قدس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شهادت یک زن فلسطینی در شمال قدس


نظامیان صهیونیست یک زن فلسطینی را در ایست و بازرسی نظامی « راس بدو» در شمال قدس اشغالی به شهادت رساندند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، منابع  فلسطینی گزارش دادند نظامیان صهیونیست دوشنبه شب این زن فلسطینی را به بهانه حمل سلاح سرد و تلاش برای حمله به نظامیان این رژیم در ایست و بازرسی «راس بدو» به ضرب گلوله  به شهادت رساندند.
بسام عابد، امدادگر فلسطینی گفت: نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی به سوی زن فلسطینی،  از نزدیک شدن کادر پزشکی به او جلوگیری کردند و در حالی که جسد زن  فلسطینی بیش  از یک ساعت بر زمین افتاده بود، نظامیان صهیونیست مانع ورود کادر پزشکی و امداد رسان به محل شدند.
وزارت بهداشت فلسطین نیز خبر شهادت زن فلسطینی را تایید کرد اما هویت وی را فاش نکرد.
در همین حال نظامیان صهیونست با محاصره کامل روستای بیت اکسا در شمال قدس اشغالی از ورود و خروج فلسطینی ها به این روستا جلوگیری کردند.
اهالی روستای بیت اکسا گفتند:  نظامیان صهیونیست به بهانه اینکه زن  فلسطینی با سلاح سرد به نظامیان این رژیم در ایست و بازرسی راس بدو حمله کرده است، از ورود و خروج  شهروندان فلسطینی به این روستا جلوگیری کردند.
به گفته شاهدان،  نظامیان صهیونیست به طرف فلسطینی هایی که قصد داشتند وارد روستا شوند  بمب های صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند و مانع نزدیک شدن آنان به مرکز ایست و بازرسی راس بدو شدند .
 


سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن