تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاقی که می‌تواند باعث شود ویسی سینه‌خیز از اصفهان به اهواز برگردد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اتفاقی که می‌تواند باعث شود ویسی سینه‌خیز از اصفهان به اهواز برگردد! ورزش > لیگ برتر - عادل فردوسی‌پور واکنشی جالب به صحبت‌های مهمان برنامه خود داشت.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یكی از مهمان‌های برنامه این هفته نود محرم نویدكیا بود. نویدكیا كه به عنوان نماد بازیكن سالاری در فوتبال ایران مطرح است، در برنامه نود حرف‌هایی زد كه حتی عادل فردوسی پور هم به آن واكنش نشان داد. در میان صحبت‌های نویدكیا، عادل چند بار تاكید كرد كه محرم به عنوان یك بازیكن نباید كاری به رقم قرارداد سرمربی تیم یا سایر مسائل داشته باشد اما محرم گفت كه این ضعف مدیریت است كه برای مشورت گرفتن درمورد چنین مسائلی سراغ او می‌آیند.
در بخشی دیگر از این مصاحبه، عادل در میان صحبت‌های نویدكیا گفت: «گفت و گوی ما را می شود به عنوان یك پروژه درسی بازیكن سالاری تدریس كرد.» محرم كه اصرار داشت صحبت‌های او نشان دهنده بازیكن سالاری در باشگاه سپاهان نیست، با این جمله جالب عادل فردوسی پور مواجه شد كه گفت: «ویسی اگر این برنامه را ببیند سینه خیز از اصفهان برمی‌گردد اهواز!»
43 43

کلید واژه ها: عبدالله ویسی - باشگاه سپاهان -




سه شنبه 4 خرداد 1395 - 08:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن