تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام(ره) به‌دنبال صدور فکر انقلابی بود نه اسلحه و نیرو


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امام(ره) به‌دنبال صدور فکر انقلابی بود نه اسلحه و نیرو
امام (ره) وقتی فرمودند انقلاب را باید صادر کرد، منظور صدور پیام، فکر و اندیشه انقلابی است که امروز اتفاق افتاده است نه صدور اسلحه و نیرو.
آفتاب :

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای بسیج مردمی عراق «حشد الشعبی»، با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت و مرجعیت دینی در روشنگری و ظلم ستیزی اظهار کرد: امروز بزرگانی چون مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله، جلودار و رهبر حرکتی هستند که در مقابل صهیونیست‌ها و جریان‌های تکفیری و تروریستی ایستاده است.


به گزارش آفتاب به نقل از میزان، وی ابراز کرد: یزیدیان می‌خواستند عاشورا، روز ختم و روز پایان باشد، اما روز آغاز و تولد عاشوراییان شد و امتداد جریان عاشورا، انقلاب اسلامی را رقم زد.


تولیت آستان قدس رضوی افزود: جریان یزیدی زمان نیز که به مبارزه با مجاهدان فی سبیل الله در جهان اسلام نظیر شیخ زکزاکی در نیجریه، شیخ نمر در حجاز و شیخ عیسی قاسم در بحرین برخاسته است، تصور می‌کند اگر آن‌ها را از بین ببرد، دیگر پایان کار است.


وی اضافه کرد: این جریان‌ها قبل از اینکه یک حرکت نظامی و سیاسی باشد، یک انقلاب فرهنگی است و امکان توقف این انقلاب فرهنگی وجود ندارد. امام (ره) وقتی فرمودند انقلاب را باید صادر کرد، منظورشان همین بوده است؛ نه صدور اسلحه و نیرو، بلکه منظور ایشان صدور پیام، فکر و اندیشه انقلابی است که امروز اتفاق افتاده است.


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دیدار با حضرت آیت الله العظمی سیستانی در سفر به عراق، گفت: ایشان در خصوص تلاشی که به همت مجموعه «حشد الشعبی» و نیروهای مردمی عراق صورت گرفته است، نکاتی را فرمودند و گفتند چون حرکت داعش، ماهیتش صهیونیستی و آمریکایی است، روحانیت اجازه نمی‌دهد کشور به وسیله آن‌ها اشغال شود. 




تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن