تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821318464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهائيت، فرقه کثيف و مولود استعمار است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بهائيت، فرقه کثيف و مولود استعمار است
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينکه در مسيحيت و اسلام همواره مدعيان دروغين وجود داشته‌اند، گفت: فرقه ضاله بهائيت آنچنان کثيف است که حتي استعمار نتوانست در سرزمين فلسطين براي آنها پايگاه ايجاد کند.
آيت‌الله امامي‌کاشاني در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تشبيه بهائيت و صهيونيسم به عنوان مولود استعمار و استکبار جهاني افزود: آنها ملتي دروغين با نطفه‌اي کثيف هستند که استعمار کاشت. امام جمعه موقت تهران گفت: «باب» ابتدا اعلام کرد که من نايب امام غايب هستم و سپس گفت امام غايب هستم و بعد عبدالبهاء آمد و ادعاي پيغمبري کرد و يک زن که نامش قرهًْ‌العين بود مردم را جمع کرد و در سخنراني خود چادر را از سر برداشت و گفت ما آيات قرآن را برداشتيم و ديگر حجاب نياز نيست.
 آيت‌الله امامي‌کاشاني افزود: چنين ملت کثيف و آلوده که بخواهد خود را آزاد بداند و آزادي را مطرح کند بايد ديد کدام دين، کشور و قانون اساسي اجازه زندگي را در آن کشور به اين فرقه ضاله مي‌دهد.
  
قدرداني از مجلس نهم
آيت‌الله امامي‌کاشاني در ادامه با تقدير از مجلس شوراي اسلامي به دليل تصويب قانون دريافت غرامت ناشي از خسارات امريکا به ايران گفت: امريکا بايد خسارات به ملت ايران را جبران کند و اين اقدام نمايندگان جاي تشکر دارد و ان‌شاء‌الله دولت نيز با اقتدار اين مصوبه را اجرا و پيگيري کند. امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري درباره سياست اسلام‌ستيزي غرب به سرکردگي امريکا گفت: دنياي غرب موضوع اسلام‌ستيزي و ايران‌ستيزي را مطرح مي‌کند و بايد مواظب بود و اين توطئه را پيگيري کرد. آيت‌الله امامي‌کاشاني با تأکيد بر اهميت وحدت ملت‌هاي مسلمان گفت: ملت‌هاي مسلمان بايد با وحدت کلمه بساط امريکا و همپيمانانش را برچينند. امام جمعه موقت تهران جنايات در يمن، عراق، سوريه، فلسطين و لبنان را يادآور شد و گفت: آنها گروه‌هاي اراذل و اوباش مثل داعش را تربيت و حمايت مي‌کنند و نام اين گروه‌ها را هم اسلامي مي‌گذارند که مقابله با آنها بيداري مي‌خواهد. آيت‌الله امامي‌کاشاني گفت: البته ايران داراي ملتي بيدار و باانسجام و اين هم به برکت وجود امام عصر(عج) است.
   
مسلمانان مقابل داعش سکوت نکنند
 آيت‌الله امامي‌کاشاني ادامه داد: جهان اسلام نيز بايد به دولت‌هاي وابسته و حاکمان مزدور دست رد بزند. وي افزود: مسلمانان با وحدت و هماهنگي نبايد در مقابل تکفير و داعش سکوت کنند. امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينکه عربستان به گروه‌هاي تروريستي پول مي‌دهد، افزود: جهان اسلام بايد توجه کند که در دنياي امروز چه وظيفه‌اي دارد و ملت عزيز ما نيز به موضوع مهم امنيت و انسجام توجه داشته باشد. امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مبادا ناخواسته در برابر مسئله وحدت و امامت و رهبري، حرکت‌ها يا کارهايي انجام دهيم که سبب رخنه و ضعف شود و همه در اين زمينه تکاليفي داريم.
   
انهدام بيش از 20 تيم تروريستي در سال 94
سال گذشته بيش از 20 تيم تروريستي که برنامه انفجار بمب و اقدامات ضدامنيتي داشتند، شناسايي شدند و جمعي از عناصر آنها به هلاکت رسيدند و عده‌اي نيز بازداشت شدند.
حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي، وزير اطلاعات در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اعلام اين خبر افزود: در اين زمينه مقادير زيادي سلاح، مهمات و مواد منفجره از آنها به دست آمد و اشراف کامل از نظر اطلاعاتي بر هر حرکت آنها وجود دارد. وي گفت: دستگيري چند گروه پشتيباني تيم‌هاي تروريستي و کشف مراکز ساخت مواد انفجاري و بمب از ديگر اقدامات اين وزارتخانه است. علوي افزود: پارسال سرکرده و بيشتر اعضاي گروه تروريستي انصار الفرقان در جنوب شرقي کشور به هلاکت رسيدند. وي به رصد اقدامات گروه‌هاي تکفيري و ارشاد صدها جواني که در معرض جذب جريان‌هاي تروريستي قرار گرفته بودند اشاره کرد و گفت: در زمينه مبارزه با مواد مخدر پارسال به کشف حدود 54 تن مواد مخدر صنعتي و سنتي و دو تن مواد پيش ساز و همچنين کشف و انهدام 17 لابراتوار ساخت و توليد مواد مخدر موفق شديم و به 291 باند توليد و توزيع مواد مخدر ضربه زديم. وزير اطلاعات گفت: جمهوري اسلامي ايران با وجود توطئه‌هاي دشمنان، در سال 1394 سالي همراه با امنيت و آرامش را پشت سر گذاشت. علوي افزود: پارسال در بسياري از کشورها شاهد حوادث ناامني و ضدامنيتي بوديم و صداي انفجار بمب و بوي باروت از کشورهاي منطقه و حتي کشورهاي دوردست همچون فرانسه و بلژيک به گوش و مشام رسيد. وي افزود: در اين ميان جمهوري اسلامي ايران با وجود توطئه‌ها و دسيسه‌هاي گسترده سرويس‌هاي اطلاعاتي متخاصم و تلاش مذبوحانه مزدوران آنها و گروه‌هاي تروريستي و تکفيري براي به چالش کشيدن امنيت کشورمان، سالي همراه با امنيت و آرامش را پشت سرگذاشت. علوي افزود: مردم عزيز ما شاهد بودند اقدامات ضدامنيتي به وقوع نپيوست و اين امنيتي که مقام معظم رهبري از آن به عنوان امنيت بي‌بديل تعبير کردند دستاورد هماهنگي، همدلي، وحدت و همکاري تنگاتنگ ساير نهادهاي امنيتي، نظامي، انتظامي و مديريت سياسي در جمهوري اسلامي ايران است. وي گفت: وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، بسيج قهرمان، قوه قضائيه، ارتش جمهوري اسلامي ايران، وزارت کشور، نيروي انتظامي، شوراي عالي امنيت ملي، شوراي امنيت کشور، ستاد کل نيروهاي مسلح، وزارت دفاع و ساير نهادهاي مؤثر در امنيت، سالي که گذشت، دست در دست هم نهاده با صميميت و اخلاص براي برقراري امنيت مردم عزيز کشورمان از هيچ کوشش و مجاهدتي دريغ نکردند. 





تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن