تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهاییت، فرقه ضاله، کثیف و مولود استعمار است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهاییت، فرقه ضاله، کثیف و مولود استعمار است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در مسیحیت و اسلام همواره مدعیان دروغین وجود داشته اند، گفت : فرقه ضاله بهائیت آنچنان کثیف است که حتی استعمار نتوانست در سرزمین فلسطین برای آنها پایگاه ایجاد کند. به گزارش پایگاه اطلع رسانی شبکه خبر، آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تشبیه بهائیت و صهیونیست به عنوان مولود استعمار و استکبار جهانی افزود: آنها ملتی دروغین با نطفه ای کثیف هستند که استعمار کاشت.

امام جمعه موقت تهران گفت : "باب" ابتدا اعلام کرد که من نایب امام غایب هستم و سپس گفت امام غایب هستم و بعد عبدالبهاء آمد و ادعای پیغمبری کرد و یک زن که نامش قرب العین بود مردم را جمع کرد و در سخنرانی خود چادر را از سر برداشت و گفت ما آیات قرآن را برداشتیم و دیگر حجاب نیاز نیست.

آیت الله امامی کاشانی افزود: چنین ملت کثیف و آلوده که بخواهد خود را آزاد بداند و آزادی را مطرح کند باید دید کدام دین، کشور و قانون اساسی اجازه زندگی را در آن کشور به این فرقه ضاله می دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیدایش فرقه داوودیه در آمریکا و نسل کشی آنها از طرف دولت آمریکا گفت: طرفداران فرقه داوودیه معتقد بودند که عیسی بن مریم برگشته است و منتظر او هستیم و برای همین به تپه ها رفتند تا منتظر بازگشت عیسی بن مریم باشند. دولت بوش در سال 1993 این وضعیت را تحمل نکرد و بزرگان آنها را کشتند و تجمع آنها را به توپ بست و حتی بچه ها و زن ها را کشتند و اعلام کردند که آنها خودکشی کرده اند.

وی افزود: فرقه ضاله بهائیت نیز گمراه ، کثیف و الوده است که استعمار و استکبار هم نتوانست آنها را در سرزمین اشغالی فلسطین مستقر کند.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه با تقدیر از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب قانون دریافت غرامت ناشی از خسارات آمریکا به ایران گفت: آمریکا باید خسارات به ملت ایران را جبران کند و این اقدام نمایندگان جای تشکر دارد و انشاء الله دولت نیز با اقتدار این مصوبه را اجرا و پیگیری کند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره سیاست اسلام ستیزی غرب به سرکردگی آمریکا افزود: دنیای غرب موضوع اسلام ستیزی و ایران ستیزی را مطرح می کند و باید مواظب بود و این توطئه را پیگیری کرد. ملت های مسلمان باید با وحدت کلمه بساط آمریکا و هم پیمانانش را برچینند.

امام جمعه موقت تهران جنایات در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان را یادآور شد و گفت:‌ آنها گروههای اراذل و اوباش مثل داعش را تربیت و حمایت می کنند و نام این گروهها را هم اسلامی می گذارند که مقابله با آنها بیداری می خواهد.
وی با تاکید بر اینکه سکوت در مقابل جنایات و اقدامات جریان تکفیری و داعش، غلط است افزودفت: مسلمانان باید قیام کنند و حاکمان پلید را عقب بزنند. حاکمان با پولشان  تروریست ها را مسلح ، صهیونیست ها آنها را هدایت و آمریکا  با قدرتش آنها را حمایت می کند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه عربستان به گروه های تروریستی پول می دهد، افزود: جهان اسلام باید توجه کند که در دنیای امروز چه وظیفه ای دارد و ملت عزیز ما نیز به موضوع مهم امنیت و انسجام  نوجه داشته باشد. مبادا  ناخواسته در برابر مسئله وحدت و امامت و رهبری، حرکت ها یا کارهایی انجام دهیم که سبب رخنه و ضعف  شود و همه در این زمینه تکالیفی داریم.


آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه نخست با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت حجت (عج) به همه مسلمانان و حق جویان در تمام جهان و ملت بزرگ ایران و شیعیان و مقام معظم رهبری گفت: حضرت پیامبر اکرم (ص) منادی صدق و عدل در جامعه بودند و وجود مقدس امام زمان (عج) هم پیام اور امید است.

وی افزود: طبق روایات شب نیمه شعبان، شب قدر است هرچند به شب نزول قران نمی رسد و احادیث هم در این جهت بسیار است.

امام جمعه موقت تهران گفت: از امام باقر (ع) درباره شب نیمه شعبان و لیله القدر سئوال شد و امام فرمودند اری نیمه شعبان در برابر لیله القدری است که پیامبر اسلام اورده است، فضل خدا در نیمه شعبان گسترده است خدا بندگان را در شب نیمه شعبان به کرم خود می بخشد و لذا سعی کنید در این شب به خدا نزدیک شوید کسی که در نیمه شعبان به درگاهش بنالد و سئوال کند او را رد نکند مگر اینکه معصیتی را سئوال کرده باشد.

ایت الله امامی کاشانی افزود: برای نیمه شعبان اعمالی است که از امالی شیخ طوسی امده است شب نیمه شعبان که شب ولادت حضرت ولی عصر(عج) است این نکته قابل توجه است که از همان لحظه اول بحث نسبت به امید به اینده مطرح است چون در احادیث معتبر و متواتر هم بحث ولادت و هم مشاهدات متواتر است و شهادتی که امام حسن عسکری ( ع) به ولادت دادند و بعد مشاهدات چهار نائب که در 70 سال که برای انسان یقین اور است.

خطیب موقت نماز جمعه گفت: وقتی حضرت بدنیا امد بر بازوی راست ایشان نوشته شده بود جاء الحق و زهق الباطل و ان الباطل کان زهوقا، یعنی حق باقی است و این قانون خلقت است واشاره به سنت الهی و نظام خلقت دارد.

وی افزود: صدق خواهد امد عدل خواهد امد و انچه پیامبر اورد و عمل کرد و امت اسلام را دعوت کرد تحقق می یابد و نکته ای که هست این است که این ایه ای که بر بازوی حضرت نوشته شده بود امید است که دنیا امیدوار باشد ، فکر نکند که دنیا را استکبار بلعیده است و دیگر اینده ای نیست ، عدل و انصاف نیست ، صدق مرد ، امنیت معدوم شد ، پاکی منسوخ شد.

ایت الله امامی کاشانی با بیان اینکه تعجیل فرج ، دعای خود حضرت بوده است و به ما یاد داده است که ما هم امیدوار به اینده باشیم ، گفت : می گویند چرا حضرت در شب نیمه شعبان 255 متولد شد و برخی متاسفانه شبهه می کنند و نوشته اند که این خلاف عقل است و باکمال تاسف برخی هم که شیعه هستند می گویند بعید است درحالیکه این بحث در علم ثابت شده است و به ژن بر می گردد و قدرت خدای متعال است و قوانین مختلف را می افریند.

وی افزود: چه اینکه ظلم و گناه، زنا و معصیت هایی که عمر را کم می کند و طاعت ها و صله رحم و اطاعت هایی که عمر را زیاد می کند هم از قوانین خداوند است.

ایت الله امامی کاشانی گفت: بدانیم عمر و سلامت و خوشی و ناخوشی ما به اعمال ما برمی گردد و توجه به خدا و راز و نیاز با خدا ترک گناه توسل به امام زمان توبه در درگاه خدا چیزی است که باید به اینها توجه کنیم و فضای جامعه را با زبان و چشم و گوش و قلب خود تلطیف کنیم.
 


جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن