تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش موثر خیرین مدرسه ساز ستودنی و صدقه جاریه به معنای واقعی کلمه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر: تلاش موثر خیرین مدرسه ساز ستودنی و صدقه جاریه به معنای واقعی کلمه است معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درهجدهمین مجمع خیرین مدرسه سازخراسان رضوی گفت: مشارکت مردم و خیرین در عرصه مدرسه سازی سبب شده بیش از 25 درصد به فعالیت های این وزارتخانه کمک شود.
۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت ساعت 08:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،حمیدرضا کفاش در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان رضوی در مشهد با بیان این نکته که استان خراسان رضوی درتمامی زمینه های علمی وفرهنگی وکارخیرمدرسه سازی پیشتاز والگوی کشوراست افزود:جمع خیرین برای مجموعه ی آموزش وپرورش مایه ی افتخار و تلاش موثر خیرین مدرسه ساز ستودنی است و این اقدام در خور شان آنان صدقه جاریه به معنای واقعی کلمه محسوب می شود.

  معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در خراسان مردان بزرگی همچون شهید مطهری، شهید صیادشیرازی، عطار، خیام و سایر بزرگان زیسته اندوخیرین با الهام از روحیه این بزرگان اقدام به فعالیت های نیک کرده و این مسیر را ادامه می دهند.

  وی افزود: بزرگانی که دراین مسیرگام برمی دارند عظمت کار واهمیت علم ودانش را دریافته اند ونام نیک وعمل خیرانان درتاریخ جاودانه باقی خواهد ماند.

  کفاش با اشاره به کمبود فضاهای پرورشی و فرهنگی در مدارس خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر مدارس ما تنها به یک فضای خشک و تک‌بعدی تبدیل شده اند.

  معاون پرورشی، فرهنگی وزیر آموزش‌ و پرورش  با تاکید بر توسعه بخش های فرهنگی و کمک آموزشی در مدارس یادآور شد: مدارس باید دارای بهترین نمازخانه، بهترین کانون‌های علمی و بهترین مراکز مشاوره  باشد تا دانش آموزان در بخش‌های مختلف به صورت همزمان تعلیم و تربیت پرورش یابند.

  شما گفتار رابه عمل وکردارتبدیل کردید

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون 11 هزار و 526 مدرسه با 50 هزار و 806 کلاس درس در این استان ساخته شده است.

  وی افزود: از این میان هفت هزار و 475 پروژه با 31 هزار و 237 کلاس توسط دولت و چهار هزار و 51 پروژه با 19 هزار و 569 کلاس به شکل مردمی و م شارکتی ساخته شده است.

  سید هدایت الله هاشمی نسب ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز برای نخستین بار در خراسان سال 1377 تاسیس شدو هم اکنون 638 پروژه آموزشی نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد که 237 پروژه از این تعداد دولتی و بقیه خیرساز است.

  وی بابیان این که خراسان رضوی از نظر شمار خیرین فعال و نیز تعداد پروژه های خیرساز آموزشی رتبه نخست کشور را دارد افزود: از سال 1392 همزمان با آغاز فعالیت دولت یازدهم تا پایان پارسال در مجموع 633 پروژه با سه هزار و 468 کلاس در خراسان رضوی ساخته شد که 30 درصد آن به صورت مشارکتی و مردمی بنا شده است.

  وی همچنین گفت: در این مدت 634 نمازخانه در مدارس خراسان رضوی ساخته شده که 100 باب آن توسط خیرین بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن