تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799174804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفمان صعود به جام جهانی است/ اتفاقاتی مثل قهرمانی استقلال خوزستان فوتبال را زنده نگه نداشته


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هدفمان صعود به جام جهانی است/ اتفاقاتی مثل قهرمانی استقلال خوزستان فوتبال را زنده نگه نداشته
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که با حضور مهدی تاج در رأس فدراسیون فوتبال کسب نتیجه برای این تیم آسان‌تر خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری گفت: همانطور که مطلع هستید در تاریخ 13 فوریه درخواست استعفا کردم تا از ابتدای ماه می مرخص شده و از ایران بروم. پس از استعفای من در تاریخ 9 آوریل جلسه‌ای داشتیم که مسائلی را در هیئت رئیسه مطرح کردم. تمام دغدغه و مشکلات مختلف را در این جلسه مطرح کردم و بعد از آن در زمان ریاست مهدی تاج جلساتی را درباره مشکلات تیم ملی داشتیم و با آنها مواجه شدیم.


وی افزود: در جلسات با رئیس فدراسیون به دو نتیجه رسیدیم، یک اینکه تاج به هیچ وجه موافق استعفای من و یا توافق دوطرفه برای رفتن من نیست. دغدغه دوم و اصلی که در ذهن من شکل گرفته این است که ما با تاج به توافق رسیدیم که جام جهانی روسیه برای ایران از سال 2018 آغاز نمی‌شود بلکه برای ایران جام جهانی از سال 2016 است و از همین حالا نیز شروع شده است، ما به این برداشت واحد رسیدیم که جام جهانی برای ایران از ماه آینده و خردادماه آغاز می‌شود.


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: به‌دلیل مسائلی که مطرح کردم به این توافق واحد رسیدیم که جام جهانی از ماه سپتامبر برای تیم ملی آغاز خواهد شد و با رئیس جدید کسب نتیجه آسانتر خواهد بود.این توافق به این منزله است که حس فوریت حتماً در آن جاری شود و در یک سال آینده موفقیت تیم ملی را تضمین کنیم و به هدف‌مان که صعود به جام جهانی است برسیم.


وی در ادامه بیان کرد: در پنج ماه آینده پنج بازی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی پشت سر خواهیم گذاشت، در واقع 15 امتیاز در این پنج ماه پیش‌رو خواهیم داشت، در سه ماه بعد از آن دو بازی دیگر پیش‌رو داریم که در واقع در هشت ماه آینده 21 امتیاز پیش‌روی ماست و به‌نوعی در سال آینده تکلیف تیم ملی برای صعود به جام جهانی مشخص خواهد شد.


سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به این نتیجه رسیده‌ایم که تیم ملی در فوتبال ایران در اولویت قرار دارد. هدف ما این است که بتوانیم توقع کامل هواداران و خانواده بزرگ فوتبال ایران را برآورده سازیم و بتوانیم به تعهدات‌مان در قبال آنها عمل کنیم. در این راستا باید همکاری مناسب و روحیه بالایی داشته باشیم و دست به دست هم در کنار تیم ملی بوده و این تیم را مورد حمایت قرار دهیم، آنهایی که عاشق تیم ملی هستند آمادگی این را دارند که هر کاری را برای تیم ملی انجام دهند تا دست به دست هم به موفقیت برسیم.


کی‌روش درباره مرکز پزشکی ایفمارک گفت: مطلبی که در حال حاضر وجود دارد این است که ما احتیاج به منابع مناسب و کافی برای حمایت‌های لازم از تیم ملی داریم. من در چند ماه آینده از سؤال شما استفاده کرده و یادآوری خواهم کرد ما رقبایی مانند کره جنوبی داریم که سرمایه مالی بسیار زیادی دارد و هواداران بسیار زیادی در سطح جهان از این تیم حمایت می‌کنند. کره‌جنوبی گذشته طولانی هم در فوتبال داشته که این گذشته حضور در جام‌های جهانی مختلف است.


وی افزود: من باید یادآوری کنم که کره‌جنوبی از حامیان اصلی جام جهانی 2014 بود و از حامیان اصلی 2018 است و کمپانی‌ها و شرکت‌های این کشور حامیان اصلی جام جهانی هستند، اما هیچ کدام از حامیان جام جهانی از شرکت‌های ایرانی نیستند، لازم نیست نامی از آنها ببرم چون تبلیغات خواهد شد اما باید این را بگویم که چین دیگر همگروه ما هم از منابع مالی بسیار خوبی برخوردار است، دیروز رسما اعلام کردند که برای حمایت از تیم ملی فوتبال چین 50 میلیون دلار در نظر گرفته‌اند که اگر این پول یک روز به فوتبال ایران بیاید جایزه بسیار بزرگی برای تیم ملی خواهد بود. چینی‌ها در برنامه‌ریزی‌های خود 50 هزار آکادمی فوتبال پایه را برای جوانان خود افتتاح خواهند کرد فکر می‌کنم دیگر نیازی نباشد که راجع به قطر صحبت کنم، چون می‌دانید آنها میزبان جام جهانی 2022 هستند و امکانات لازم را دارند.


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه سؤال درمورد موضوع او با ایفمارک خاص بوده است، تصریح کرد: شما سؤال خاصی از من پرسیدید، اما من هوشمندانه پاسخ می‌دهم. دیگر وقتی برای از دست دادن نداشته و سرمایه‌ها را هم نباید از دست بدهیم. منابع مالی در ایران محدود است و به‌نظرم هر شخصی در هر زمانی هر مقدار از منابع را هدر بدهد و از بین ببرد در راستای کمک به تیم ملی حرکت نکرده است. وظیفه و کار من این است که ضمانت کنم با آمدن منابع مالی لازم به سمت تیم ملی به موفقیت فکر کنم. فکر می‌کنم متوجه شده‌اید که همه باید کنار هم باشیم و از زمان استفاده کنیم به این دلیل که ما مسئولیت بزرگی در رقابت با قول‌های بزرگ آسیا داریم.


کی‌روش با اشاره به همگروه های  ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت: پس از قرعه‌کشی رسماً اعلام کردم دو تیم از گروه ما برای صعود به جام جهانی مدعی‌تر هستند که آن دو تیم کره‌ جنوبی و قطر خواهند بود. بعد از آنها ازبکستان و چین را داریم، به‌ویژه تیم ملی چین که برای جایگاه دوم در گروه ما می‌جنگد اما ایران هم بهترین تلاش خود را خواهد کرد. با وجود خطر منابع محدود، ما باید از تجربه و هوشمندی که داریم خرج کنیم تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم.
وی در پاسخ به اینکه ساختار فدراسیون همان ساختار گذشته است و با شرایطی که در سال‌های گذشته وجود داشت و با این شرایط چطور باز به فدراسیون فوتبال با همان ساختار گذشته اعتماد خواهید کرد، گفت: اگر بنده اعتماد و اعتقاد به مهدی تاج و قول‌هایی که به من ارائه می‌دهد، نداشتم اکنون اینجا نبودم. اگر این اعتقاد و اطمینان کامل نبود، اکنون اینجا نبودم، اما این را به خوبی به یاد دارم که در همین کنفرانس‌های خبری چندین چند مرتبه اعلام کردم دیگر زمان وعده و وعید‌ها گذشته و همه باید آستین بالا بزنیم تا تیم ملی موفق شود.


وی در ادامه از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال خبر داد و گفت: هفته آینده اردویی خواهیم داشت و بعد از آن باید به مصاف تیم ملی مقدونیه برویم، اما د ر این بین باز هم با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، چون برنامه‌هایی که از ماه‌ها قبل آن را مدون کرده بودیم اکنون با برنامه باشگاه‌ها و با فینال جام حذفی تداخل پیدا کرده است. این برنامه‌ای نبود که ما از قبل روی آن تأکید داشتیم و مطمئناً فینال جام حذفی تأثیرات خود را روی روند تیم ملی خواهد گذاشت، چون ما نمی‌توانیم تعدادی از بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و بازیکنان دو تیم فینالیست جام حذفی فرصت حضور در اردوهای اولیه تیم ملی را نخواهند داشت. این اتفاق پیش از جام جهانی برزیل هم رخ داد، اما اطمینان دارم با مدیریت مهدی تاج و اتحاد خانواده فوتبال دیگر نباید این اشتباهات تکرار شود.


سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه خاطر نشان ساخت: شما راجع به تاج، کفاشیان، سازمان لیگ و ساختار فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کردید، اما بار دیگر تکرار می‌کنم ما احتیاج به کمک همه داریم و هرکسی می‌تواند کمکی کند باید از تیم ملی پشتیبانی کند. درب های تیم ملی به روی همه باز است و ما خوشحال می‌شویم هر کسی حتی با قلبی آکنده و خوب اگر بخواهد به تیم ملی کمک کند، حتی اگر کمک او همراه با انتقاد مطرح شود. ما به این افراد هم خوشامد می‌گوییم و باید با ذهنی باز و قلبی خوب جلو بیایند، چون ما به آنها نیز احتیاج داریم.


کی‌روش در پاسخ به اینکه نتیجه جلسات طولانی‌مدت او با رئیس فدراسیون در نهایت چه خروجی برای تیم ملی داشت، گفت: ما به‌طور کل 67 ساعت جلسه داشتیم. واقعاً منطقی نیست که بگوییم بعد از این جلسات به یک‌باره همه مشکلات تیم ملی در یک هفته آینده حل خواهد شد و ما باید قدم جادویی برداریم. اما حداقل ماحصل این جلسات این بود که مطمئن هستیم تاج از مشکلات پیرامون تیم ملی آگاهی کامل دارد و تا سرحد توان راهکارهای مناسبی را  برای حل این مشکلات پیدا خواهد کرد.


وی در ادامه  گفت: وقتی با مشکلاتی مواجه هستید، دو راه را پیش روی خود دارید. ابتدا اگر مشکل را حل نکنید دچار مشکلات عدیده و بزرگتر خواهید شد و دوم  راه حلی برای باز کردن گره مطرح کنید. اکنون از مشکلات موجود و راه حل ها کاملا اطلاع داریم و همکاری های خود را انجام می دهیم تا بهترین راه را برای تیم ملی انتخاب کنیم. 


وی ادامه داد: قطر، ازبکستان، چین و کره جنوبی برای بازیهای خود برنامه ریزی کرده اند. اکنون رقبای ما زمین های چمن با کیفیت، منابع مالی بسیار بالا، استفاده از بازیکنان خراجی و موفق در اردوهای خود، استفاده از مربیان بسیار خوب برای ارتقا فوتبال کشورشان،پاداش ها، پروازهای چارتر و هتل های خوب از جمله امکاناتی است که کشورهای فوق برای تیم های ملی شان در نظر گرفته اند و با این اوصاف ما 5 بر صفر عقب هستیم. اما ایران بهترین  و آماده سازی خوبی در زمینه های فوق در حد توانش خواهد داشت و این باعث می شود تا ما 6 بر 5 جلوتر از حریفان خود باشیم. با حمایت پرشور هواداران و عملکرد بازیکنان به نتیجه 8 بر 5 می رسیم. اگر به این مهم دست پیدا کنیم و امکانات و شرایط مناسبی در اختیار داشته باشیم می توانیم موفق باشیم. اکنون دو مثال برایتان می زنم. لستر سیتی واستقلال خوزستان. جا دارد تا به تیم استقلال خوزستان و مربی اش تبریک بگویم. این اتفاقات است که فوتبال را زنده نگه داشته است. 


و در ادامه خاطر نشان ساخت: برای قهرمان شدن نمی توان آن را خرید. اگر اینگونه بود رئال مادرید و یا منچستر همیشه قهرمان بودند. با یک تیم خوب و مناسب می توانیم به هدفمان برسیم.


وی در پایان درباره برنامه اردویی تیم ملی فوتبال گفت: یک اردو در تهران خواهیم داشت و سپس به مقدونیه م یرویم و یک بازی دوستانه برگزار می کنیم. اگر بازی دومی که در نظر داریم قطعی شود، ادامه برنامه های خود را پی می گیریم در غیر اینصورت بازیکنان به تعطیلات خود خواهند رفت و ما نیز برنامه های آماده سازی جام جهانی را انجام خواهیم داد.


منبع: فدراسیون فوتبال ایران


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن