تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814063066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهکده‌هاي مقاومت بسيج احداث مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دهکده‌هاي مقاومت بسيج احداث مي‌شود
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اردو و گردشگري از ارکان‌ خاص تربيت دسته جمعي است و در بسيج روز به روز اين فعاليت رو به رشد است.


به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي روز گذشته در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيد مدافع حرم محمد بلباسي و شهيد رضا عادلي گفت: اردو و گردشگري از ارکان‌ خاص تربيت دسته جمعي است و در بسيج روز به روز اين فعاليت رو به رشد است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه افزود: راهيان نور در بين جوانان تأثير خوب و ويژه‌اي داشته و خانواده‌هاي بسياري از اين موضوع از ما تشکر کردند.

نقدي با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: در اين برنامه موضوع اردويي و گردشگري بسيار گسترده‌تر خواهد بود تا ان‌شاءالله برنامه راهيان نور کمي‌تر و کيفي‌تر برگزار شود. وي ادامه داد: يکي از موضوعاتي که در برنامه ششم در دستور کار خواهد بود موضوع ساخت محل اردويي راهيان نور شهرستاني خواهد بود و بايد تا دو يا سه سال آيند همه شهرستان‌ها اين محل را ايجاد کنند.
 وي با بيان اينکه تا پايان برنامه ششم بايد 70 ميليون نفر روز زائر راهيان نور داشته باشيم، تصريح کرد: توجه به کيفيت کمي و کيفي اردوها مدنظر باشد تا کساني که يک‌بار به اين اردوها مي‌آيند براي بار دوم تشنه‌تر باشند.

نقدي از برنامه ساخت دهکده‌هاي مقاومت در استان‌هاي کشور با توجه به برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: اين دهکده‌ها مرکزي براي تفريحات انقلابي خواهد بود و در عين حال که جوانان به تفريح در آن مي‌پردازند بايد با برنامه‌هاي متنوع، غناي بصيرتي در آنها افزايش يابد و روح شجاعت و جهاد در آنان تقويت شود. وي گفت: موضوع ديگري که در برنامه ششم توسعه پيش‌بيني شده موضوع گردشگري تعالي‌بخش است به اين معني که به هر نقطه‌اي که سفر مي‌کنيم محيط ما محيط تعالي بخش باشد نه فسادزا که دشمن درصدد آن است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: امروز دشمن اراده و ايمان جوانان ما را هدف گرفته است، بنابراين در محيط‌هاي تفريحي بايد توجه به ارزش‌هاي گردشگري متمرکز باشد. وي افزود: نقاطي که به عنوان مسير گردشگري انتخاب مي‌شود روح معنوي و ارزشي آنها مورد توجه قرار گيرد.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن