تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميزگرد داوران دوسالانه بين‌المللي عكس جهان ‌اسلام برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: ميزگرد داوران دوسالانه بين‌المللي عكس جهان ‌اسلام برگزار مي‌شود
مؤسسه فرهنگي -هنري صبا در روزهاي پاياني اولين دوسالانه بين‌المللي عكس جهان اسلام، ميزگرد هيات داوران اين دوسالانه را برگزار مي‌كند.
به گزارش گروه فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، اين مجموعه در آخرين روزهاي ميزباني از جشنواره تصويري عكاسان مسلمان سراسر جهان كه در اولين تجربه برگزاري خود با مشاركت چشمگير و گسترده هنرمندان عكاس 40 كشور دنيا مواجه شده است.

بنا بر اين گزارش، اين موسسه ميزگردي را با حضور هيات داوران اين دو سالانه متشكل از سيدعباس ميرهاشمي، فرزاد هاشمي، بهمن جلالي، سعيد صادقي، ساعد نيك‌ذات و فرهاد سليماني برگزار كرده و در آن به جمع‌بندي و تحليل نهايي موفقيت‌ها و دستاوردهاي مثبت اين حركت در سطح بين‌المللي و ترسيم اهداف و چشم‌انداز‌هاي آينده آن خواهد پرداخت.

اين ميزگرد كه با حضور عموم علاقمندان هنر عكاسي همراه خواهد بود، روز سه شنبه 28 خرداد ماه راس ساعت 17 در سالن سينماتك مؤسسه صبا برگزار مي‌شود.

اولين دوسالانه بين‌المللي عكس جهان اسلام با هدف جريان سازي و گشايش افق‌هاي تازه در نگاه عكاسان به ابعاد و ويژگي‌هاي مختلف زندگي، هويت، فرهنگ، سنت،‌آئين‌ها و باورهاي جوامع اسلامي سراسر دنيا از منظرهاي مختلف و با نگاهي حرفه‌اي، خلاقه و زيبايي‌شناسانه در برابر نگاه مغرضانه و عمدتا سياسي و تبليغاتي رسانه‌هاي غربي به جهان اسلام شكل گرفت.

همچنين، در نخستين دوره خود توانست آثار بسياري از عكاسان شاخص و شناخته شده در كشورهاي مختلف جهان را در پرداختن به موضوع خانواده مسلمان جذب كرده و به نمايش گذارد.

اين حركت در تداوم خود، اهداف كلاني چون تشكيل بزرگ‌ترين بانك اطلاعاتي عكاسان مسلمان و نيز آرشيو كامل عكس جهان اسلام و ايجاد اتحاديه و كنفدراسيون عكاسان جهان اسلام را دنبال خواهد كرد./انتهاي پيام/
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن