تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نظرسنجي از سوي نشريه فرهنگ و آهنگ بهترين‌هاي موسيقي سال ‪ ۸۶‬كشور انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در نظرسنجي از سوي نشريه فرهنگ و آهنگ بهترين‌هاي موسيقي سال ‪ ۸۶‬كشور انتخاب شدند
در اين نظرسنجي محمدرضا شجريان بهترين خواننده سال ، حسين عليزاده بهترين آهنگساز ، و محسن نامجو با قرار گرفتن در ميان پنج انتخاب نخست ، جزو پديده‌هاي سال شناخته شده اند.

شركت‌كنندگان در نظرسنجي اين نشريه تخصصي در حوزه موسيقي، به ترتيب محمدرضا شجريان را با ‪ ۳۱۳‬امتياز، محسن نامجو را با ‪ ۲۳۶‬امتياز، همايون شجريان را با ‪ ۱۶۷‬امتياز، شهرام ناظري را با ‪ ۱۳۲‬امتياز ، و افسانه رثايي از گروه هم آوايان را با ‪ ۶۴‬امتياز به عنوان بهترين خوانندگان سال ‪ ۸۶‬انتخاب كرده اند.

بهترين آهنگ سال ‪ ، ۸۶‬از ديد شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي ساز خاموش از آلبوم ساز خاموش با ‪ ۶۴‬امتياز بوده است.

ديگر انتخاب‌ها در اين زمنيه ساقيا از آلبوم غوغاي عشقبازان با ‪۵۲‬ امتياز، بزن زخمه از آلبوم ساز خاموش با ‪ ۳۵‬امتياز،
قطعه شماره ‪ ۹‬آلبوم بهيگ با ‪ ۳۲‬امتياز ، ترنج از آلبوم ترنج با ‪۲۴‬ امتياز و نواي همساز از آلبوم در سايه باد با ‪ ۲۴‬امتياز
بوده است.

پنج نوازنده برتر سال ‪ ، ۸۶‬حسين عليزاده با ‪ ۲۸۰‬امتياز ،محمدرضا لطفي با ‪ ۱۶۵‬امتياز، پيمان يزدانيان با ‪ ۶۸‬امتياز،بهداد بابايي با ‪ ۶۱‬امتياز و اردوان كامكار با ‪ ۵۶‬امتياز بوده اند.

بهترين‌هاي حوزه آهنگسازي در نتايج اين نظرسنجي ، به ترتيب حسين عليزاده با ‪ ۳۹۲‬امتياز ،محسن نامجو با ‪ ۹۳‬امتياز ، هوشيار خيام با ‪ ۷۶‬امتياز ، پرويز مشكاتيان با ‪ ۶۳‬امتياز و پيمان يزدانيان و محمدرضا لطفي با ‪۵۷‬ امتياز عنوان شده اند.

پنج انتخاب بهترين كنسرت‌هاي سال در اين نظر سنجي به ترتيب گروه هم آوايان / حسين عليزاده / تالار وزارت كشور/ ‪ ۲۸۸‬امتياز ،گروه آوا/ محمدرضا شجريان / تالار وزارت كشور/ ‪ ۲۳۶‬امتياز، بداهه نوازي / محمدرضا لطفي/كاخ نياوران / ‪ ۱۴۵‬امتياز، گروه كامكارها/ خانواده ي كامكارها/ تالار وزارت كشور/ ‪ ۵۷‬امتياز، رسيتال پيانو/ پيمان يزدانيان/ تالار وحدت/ ‪ ۴۸‬امتياز بوده اند.

بهترين آلبوم‌هاي سال ‪ ۸۶‬نيز به ترتيب غوغاي عشقبازان/شجريان و گروه آوا/ دل آواز/ ‪ ۱۷۳‬امتياز،ساز خاموش/ شجريان ، عليزاده و كلهر / دل آواز / ‪ ۱۳۲‬امتياز،ترنج/ محسن نامجو/ حوزه هنري / ‪ ۱۲۳‬امتياز،تاتاري / هوشيار خيام/ هرمس/ ‪ ۹۶‬امتياز ، شور رومي/ شهرام ناظري / سروش / ‪ ۷۹‬امتياز و زير تيغ/ حسين عليزاده/ ماهور/ ‪ ۷۹‬امتياز شناخته شده اند.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن