تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهترين هاي موسيقي سال 86 كشور انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهترين هاي موسيقي سال 86 كشور انتخاب شدند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): بر اساس نظرسنجي كه مخاطبان نشريه فرهنگ و آهنگ به آن پاسخگو بوده اند، و نتايج آن در شماره خرداد و تيرماه 87 اين نشريه به چاپ رسيده "ترين هاي موسيقي" سال 86 كشور انتخاب شدند.


در اين نظرسنجي " محمدرضا شجريان" بهترين خواننده سال ، " حسين عليزاده" بهترين آهنگساز ، و " محسن نامجو" با قرار گرفتن در ميان پنج انتخاب نخست ، جزو پديده هاي سال شناخته شده اند.
شركت كنندگان در نظرسنجي اين نشريه تخصصي در حوزه موسيقي، به ترتيب محمدرضا شجريان را با 313 امتياز، محسن نامجو را با 236 امتياز، همايون شجريان را با 167 امتياز، شهرام ناظري را با 132 امتياز ،‌ و افسانه رثايي از گروه هم آوايان را با 64 امتياز به عنوان بهترين خوانندگان سال 86 انتخاب كرده اند.
بهترين آهنگ سال 86 ، از ديد شركت كنندگان در اين نظرسنجي "ساز خاموش" از آلبوم ساز خاموش با 64 امتياز بوده است.
ديگر انتخاب ها در اين زمنيه "ساقيا" از آلبوم غوغاي عشقبازان با 52 امتياز،‌"بزن زخمه" از آلبوم ساز خاموش با 35 امتياز،
"قطعه شماره 9" آلبوم بهيگ با 32 امتياز ،‌"ترنج" از آلبوم ترنج با 24 امتياز و " نواي همساز" از آلبوم در سايه باد با 24 امتياز
بوده است.
پنج نوازنده برتر سال 86 ، "حسين عليزاده با 280 امتياز "،"محمدرضا لطفي با 165 امتياز"، "پيمان يزدانيان با 68 امتياز"،"بهداد بابايي با 61 امتياز" و "اردوان كامكار با 56 امتياز" بوده اند.
بهترين هاي حوزه آهنگسازي در نتايج اين نظرسنجي ،‌به ترتيب "حسين عليزاده با 392 امتياز" ،"محسن نامجو با 93 امتياز" ،‌"هوشيار خيام با 76 امتياز" ،"پرويز مشكاتيان با 63 امتياز" و "پيمان يزدانيان و محمدرضا لطفي با 57 امتياز" عنوان شده اند.
پنج انتخاب بهترين كنسرت هاي سال در اين نظر سنجي به ترتيب "گروه هم آوايان / حسين عليزاده / تالار وزارت كشور/ 288 امتياز "،"گروه آوا/ محمدرضا شجريان / تالار وزارت كشور/ 236 امتياز"،‌"بداهه نوازي / محمدرضا لطفي/كاخ نياوران / 145 امتياز"،‌‌ "گروه كامكارها/ خانواده ي كامكارها/ تالار وزارت كشور/ 57 امتياز"،‌"رسيتال پيانو/ پيمان يزدانيان/ تالار وحدت/ 48 امتياز" بوده اند.
بهترين آلبوم هاي سال 86 نيز به ترتيب "غوغاي عشقبازان/شجريان و گروه آوا/ دل آواز/ 173 امتياز"،"ساز خاموش/ شجريان ، عليزاده و كلهر / دل آواز / 132 امتياز"،"ترنج/ محسن نامجو/ حوزه هنري / 123 امتياز"،"تاتاري / هوشيار خيام/ هرمس/ 96 امتياز "،" شور رومي/ شهرام ناظري / سروش / 79 امتياز و زير تيغ/ حسين عليزاده/ ماهور/ 79 امتياز" شناخته شده اند.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن