تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820883909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط اخذ مجوز برای واردات بذر سبزی و صیفی برداشته شد + سند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرط اخذ مجوز برای واردات بذر سبزی و صیفی برداشته شد + سند
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد واردات بذر سبزی و صیفی نیاز به اخذ مجوز از امور بازرگانی جهاد کشاورزی ندارد و صرفا با رعایت کامل مقررات مربوطه و ارائه گواهی قرنطینه‌ای حفظ نباتات کشور و موسسه تحقیقات ثبت گواهی بذر و نهال، امکان پذیر است.
کد خبر: ۵۸۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ - 15 May 2016


سازمان توسعه تجارت اعلام کرد واردات بذر سبزی و صیفی نیاز به اخذ مجوز از امور بازرگانی جهاد کشاورزی ندارد و صرفا با رعایت کامل مقررات مربوطه و ارائه گواهی قرنطینه‌ای حفظ نباتات کشور و موسسه تحقیقات ثبت گواهی بذر و نهال، امکان پذیر است.


به گزارش تسنیم، واردات بذر سبزی و صیفی تسهیل شد و صرفا با رعایت کامل مقررات مربوطه و ارائه گواهی قرنطینه‌ای توسط سازمان حفظ نباتات کشور و موسسه تحقیقات ثبت گواهی بذر و نهال امکانپذیراست.


متن نامه تقی محمدیان مدیرکل دفتر مقررات صادارات و واردات سازمان توسعه تجارت به صنعت معدن 31 استان کشور در این ارتباط به شرح زیر است:


«به پیوست نامه مورخ 95/2/13  وزارت جهاد کشاورزی در خصوص شرایط واردات انواع بذر صیفی و گیاهان زینتی به استثنای بذور سیب زمینی جهت اطلاع و اقدام ارسال می‌گردد. شایان ذکر است کالاهای مذکور نیاز به اخذ مجوز از حوزه امور بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ندارد و صرفا با رعایت کامل مقررات مربوطه و ارائه گواهی قرنطینه‌ای توسط سازمان حفظ نباتات کشور و موسسه تحقیقات ثبت گواهی بذر و نهال امکان پذیرخواهد بود.»



شرط اخذ مجوز برای واردات بذر سبزی و صیفی برداشته شد + سند



بنا براین گزارش این نامه متاثر از نامه مهرفرد قائم مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی به افخمی راد رئیس سازمان توسعه و تجارت نوشته شده است.


مهر فرد در این علاوه بر اعلام تسهیل شرایط واردات انواع بذر، دو قانون "افزایش بهره وری کشاورزی و منابع طبیعی" و "تمرکز وظایف بخش کشاورزی" را به وزارت صنعت گوش‌زد کرده است.


متن این نامه به شرح زیر است:


«در راستای ماده 16 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و ماده یک آئین‌نامه اجرایی تمرکز بخش کشاورزی و اختیارات مربوط به در وزارت جهاد کشاورزی و تسهیل فرآیند تجاری بدین وسیله وادرات انواع بذر سبزی و گیاهان زینتی به استثنای بذر سیب‌زمینی، صرفا با ضوابط روابط فنی و شرایط قرنطینه‌ای اعلام شده توسط سازمان حفظ نباتات و مطابق لیست ارقام گیاهی ثبت شده به توسط موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال مجاز می‌باشد و ثبت سفارش کالاهای مذکور نیازمند به اخذ مجوز از این حوزه ندارد.


بدیهی است در دوره‌های زمانی سه ماهه لیست ارقام گیاهان ثبت شده توسط موسسه تحقیقات ثبت گواهی بذر و نهال به روز رسانی شده و تغییرات از طرف این حوزه به آن سازمان اعلام می‌شود.»



شرط اخذ مجوز برای واردات بذر سبزی و صیفی برداشته شد + سند
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن