تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسسه صبا برگزار مي نمايد:ميزگرد داوران اولين دوسالانه عكس جهان اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:موج: موسسه صبا برگزار مي نمايد:ميزگرد داوران اولين دوسالانه عكس جهان اسلام
خبرگزاري موج - موسسه فرهنگي هنري صبا در روزهاي پاياني اولين دو سالانه بين المللي عكس جهان اسلام، ميزگرد هيات داوران اين دوسالانه را روز سه شنبه 28 خرداد برگزار مي كند.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي موسسه فرهنگي هنري صبا وابسته به فرهنگستان هنر، اين مجموعه در واپسين روزهاي ميزباني از جشنواره تصويري عكاسان مسلمان سراسر جهان كه در اولين تجربه برگزاري خود با مشاركت چشمگير وگسترده هنرمندان عكاس 40 كشور دنيا مواجه گرديده است، ميزگردي را با حضور هيات د اوران اين دوسالانه متشكل از آقايان: سيد عباس مير هاشمي، فرزاد هاشمي، بهمن جلالي، سعيد صادقي، ساعد نيك ذات و فرهاد سليماني، به جمع بندي و تحليل نهايي موفقيت ها و دستاوردهاي مثبت اين حركت در سطح بين المللي و ترسيم اهداف و چشم اندازهاي آينده آن اختصاص خواهد داد.
اين ميزگرد كه با حضور عموم علاقمندان هنر عكاسي همراه خواهد بود، روز سه شنبه 28 خرداد ماه راس ساعت 17 در سالن سينما تك موسسه صبا برگزار مي شود.
گفتني است، اولين دوسالانه بين المللي عكس جهان اسلام با هدف جريان سازي و گشايش افقهاي تازه در نگاه عكاسان به ابعاد و ويژگيهاي مختلف زندگي، هويت، فرهنگ، سنت، آئينها و باورهاي جوامع اسلامي سراسر دنيا از منظرهاي مختلف و با نگاهي حرفه اي، خلاقه و زيبايي شناسانه در برابر نگاه مغرضانه و عمدتا سياسي و تبليغاتي رسانه هاي غربي به جهان اسلام شكل گرفت و در نخستين دوره خود توانست آثار بسياري از عكاسان شاخص و شناخته شده در كشورهاي مختلف جهان را در پرداختن به موضوع خانواده مسلمان جذب كرده و به نمايش گذارد.
اين حركت در تداوم خود، اهداف كلاني چون تشكيل بزرگترين بانك اطلاعاتي عكاسان مسلمان و نيز آرشيو كامل عكس جهان اسلام و ايجاد اتحاديه و كنفدراسيون عكاسان جهان اسلام را دنبال خواهد كرد.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن