تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812814077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: چند روز پیش خبری مبنی بر دستگیری چند بازیگر و خواننده مطرح ایرانی در یک مهمانی شبانه در خیابان سعادت آباد تهران منتشر شد که بازتاب های فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت.
پارتی شبانه بعضی از خبرگزاری ها و شبکه های پرطرفدار تلگرامی با انتشار نام های اختصاری این چهره ها، باعث ایجاد شائبه هایی در میان مردم شدند که برخی هنرمندان را نیز آزرده خاطر کرد.یکی از نام هایی که تشابه زیادی به یکی از نام های اختصاری منتشر شده داشت، سرکار خانم آرام جعفری بود که حاضر شد در گفتگو با رادیو اکتیو درباره این شایعه و اتفاقاتی که برایش در روزهای اخیر افتاده حرف بزند.
 بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد
توئیت مهناز افشار درباره خبر دستگیری بازیگران در پارتیگمانه‌زنی‌های مردم در فضای مجازی دربارۀ هویت بازیگران بازداشت شده در یک پارتی ، مهناز افشار را به واکنش واداشت.
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد
پس از اعلام خبر بازداشت هفت بازیگر در یک پارتی شبانه و انتشار ابتدای نام و نام‌خانوادگی آن‌ها بسیاری شروع به گمانه‌زنی درباره هویت این افراد کردند.این موضوع داغ خیلی زود در فضای مجازی نام بازیگرانی که با کلید نام و نام‌خانوادگی هم‌خوانی داشت را برسر زبان‌ها انداخت. از قضا ابتدای نام و نام‌خانوادگی مهناز افشار با یکی از این بازداشت‌شدگان یکسان بود که همین امر سبب شد تا این بازیگر با استفاده از حساب کاربری خود در توئیتر به این موضوع واکنش نشان دهد.
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد
او در این باره در توئیتر نوشت : « یکی از بازداشت شدگان در پارتی شبانه «م.ا» بوده که کارآگاهان دنیای مجازی با رمزگشایی از آن فهمیدند او مهناز افشار است.» او در توئیت دیگری پس از آن به انتقاد از انتشار اسامی افراد به صورت اختصاری پرداخت: « انتشاراسامی افراد به صورت اختصاری که باعث گمانه‌زنی‌های گوناگون و انتشار شایعات می‌شود درست نیست. بهتر نیست یا کامل منتشر شود یا منتشر نشود؟»حسام نواب صفوی: ح.ن من نیستم، از پارتی شبانه هم خبر ندارمپس از اعلام اختصاری نام بازیگرانی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گمانه زنی ها برای شناسایی این افراد در شبکه های اجتماعی بالا گرفت . حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرامش نوشت ح . ن من نیستم .
 بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد
 حسام نواب صفوی با انتشار عکسی از خودش و کامبیز دیرباز در اینستاگرام نوشت :دستگیری هنرپیشه های ایرانی هنوز از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده مسلما اگر چنین مطلبی باشد از خبر گزاریهای معتبر و سخنگوی قوه قضاییه اعلام خواهد شد از افرادی که خبر را چاپ میکنند اولا باید موثق باشد .نکته دوم از عباراتی مثل ال ی پ د استفاده نکنند و لااقل یک فیلم و اثر او هم نام ببرند که تمام جامعه هنری زیر سوال نرود ک.د میتواند کامرون دیاز هم باشد .ح.ن هم میتواندحمیرا نتانیاهو باشد ب.ز میتواند بز هم باشددر ضمن بنده نواب صفوی هستم واقعا ح.ن کیست؟؟ من خبری از این ماجرا ندارم در تماسی که با آقای دیر باز داشتم او هم خبری از این ماجرا نداشت در کل اخراجیها حضور نداشتند باقی همکاران در صورت شایعه بودن تکذیب کنند. اگر هم موثق است که امیدوارم نباشد با تشکر .
 بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد
جزئیات و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آبادهمه این متهمان سرشناس پارتی سعادت آباد باسپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد…همه این متهمان سرشناس پارتی سعادت آباد باسپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد محاکمه شوند. شب جمعه هفته گذشته در باغی ۴۰ هزار متری در منطقه سعادت آباد پارتی مختلطی برپا بود که بخاطر سرو صدای زیاد آن همسایه ها در تماس با پلیس ۱۱۰ آنان را در جریان قرار دادند و ماموران نیز وقتی در مراجعه به این باغ خودرا در برابر پارتی پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر دیدند همه شرکت کنندگان را که بیشترشان بخاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین ،اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند.وقتی تجسس ها روی این مردان و زنان متمرکز شد تیم تحقیق لا به لای شرکت کنندگان با ۷ بازیگر سرشناس ،یک خواننده و یک فوتبالیست مطرح پایتخت روبرو شدند.در بین بازیگران ۴نفر زن و ۳ نفر مرد بوده اند و عجیب اینکه ۳ زن بازیگر با همسرانشان در این پارتی شبانه حضور داشتند.پرونده پس از تحقیقات ابتدایی به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد.اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد"الف-ح”بازیگر مرد ، "ن-خ”بازیگر زن ، ” ک-د "بازیگر مرد، "م-الف ” بازیگر زن ، ” ح-ن "بازیگر مرد ،” آ-ج "بازیگر زن ، "س-ق”بازیگر زن، ” الف-ع "خواننده و ” م-م "فوتبالیست تیم مطرح پایتختدرآخرین لحظه ارسال خبرمدیرمسئول سایت رکنا صلاح دانست به دلیل حفظ آبروی شرکت کنندگان اسامی کامل انتشار نیابد.
 
پرشین ویمطالب مرتبط:حضور بازیگران زن ایرانی در پارتی شبانه به سفارش بی.بی.سی فارسی!واکنش به خبر بازداشت ۷ بازیگر در پارتی شبانه!دستگیری ۷ بازیگر معروف سینما در پارتی شبانه
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


جگونه درمجالس زنانه بدرخشیم ؟! + تصاویر دیدنی


راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر


اندامی زیبا و لاغر داشته باشید





پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن