تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813213130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرومیت 41 ناشر در نمایشگاه کتاب


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: محرومیت 41 ناشر در نمایشگاه کتاب
تا نهمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 41 غرفه به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط نمایشگاه از حضور در نمایشگاه کتاب تهران در روزهای باقی‌مانده و همچنین شرکت در نمایشگاه کتاب سال آینده محروم شدند.
آفتاب : همایون امیرزاده رئیس هیات تخلفات ناشران در 29امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز نهم نمایشگاه کتاب تهران و بر اساس جلسات این هیات تا به حال 61 رای درباره‌ی تخلفات ناشران صادر شده است.


او گفت: در گزارش این هیات نهایتاً 41 غرفه‌ی ناشران به علت تخلفات و عدم رعایت مقررات و ضوابط نمایشگاه تعطیل شدند و همچنین از حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده نیز محروم شدند.


او گفت: بقیه محرومیت‌ها یک یا دو روزه است و برخی از آن ها تنها به اخطار کتبی منجر شده است. از تعداد 41 غرفه‌ی تعطیل شده 6 مورد آن به خاطر نقد کردن بن‌کارت‌های الکترونیکی بوده است.


وی ادامه داد: این شش غرفه در بخش های مختلف نمایشگاه تهران اقدام به نقد کردن بن‌کارت‌ها کرده‌اند.


او هم‌چنین درباره مصادیق تخلفات گفت: مصادیق این تخلفات که شامل محرومیت ناشران شده است شامل نقد کردن بن‌کارت الکترونیک، عرضه‌ی کتاب‌های غیر به صورت گسترده، فروش کتاب‌های سایر ناشران و واگذاری غرفه، فروش کالای غیر از کتاب در غرفه‌ها مثل اسباب‌بازی، نرم‌افزار، CD، ارائه و فروش کتاب‌های افست و بدون مجوز بوده است.


به گزارش ایسنا، هم‌چنین چند غرفه نیز به خاطر عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی توسط غرفه‌داران اخطار کتبی دریافت کرده‌اند.








تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن