تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی: ایران به حمایت از سوریه ادامه می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ولایتی: ایران به حمایت از سوریه ادامه می‌دهد
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در امور بین الملل با اشاره به تداوم حمایت تهران از دمشق اظهار داشت که رئیس جمهور سوریه مردم این کشور را نجات می‌دهد.
«علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در امور بین الملل تأکید کرد که سوریه با وجود سال‌های سختی که پشت سر گذاشته است امروز بیش از هر زمان دیگری در عزت، اتحاد و پیروزی به سرمی‌برد.

وبگاه خبری «العهد» لبنان گزارش داد که ولایتی پس از ورود به دمشق در جمع خبرنگاران گفت: «برای هیچ کشوری آسان نیست که بتواند در طول 5 سال در برابر یک جنگ جهانی که علیه ارتش و ملتش آغاز شده ایستادگی کند و به پیروزی برسد».

وی با تأکید بر اینکه ایران به حمایت از دولت و ملت سوریه ادامه خواهد داد علت این مسئله را اینگونه عنوان کرد که سوریه در جبهه مقاومت علیه دشمنان در واقع حلقه اصلی است.

مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب افزود: تحولات سیاسی که در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی رخ می‌دهد سیاستمداران ایران و سوریه را ملزم می‌کند که برای رایزنی و تبادل نظر و هماهنگی مواضع به منظور مقابله با این تحولات دائما با یکدیگر ملاقات کنند.

ولایتی با اشاره به اینکه روابط دوجانبه سوریه و ایران راهبردی بوده و خواهد بود اظهار داشت: «بشار اسد طی سال‌های گذشته توانست با درایت، شجاعت و آگاهی امور کشور را اداره کند و این کشور برادر را به سوی امنیت و نجات خواهد برد».

«فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه نیز تأکید کرد که ایران از دمشق حمایت می‌کند و روابط دو کشور راهبردی و سرنوشت‌ساز است.

منبع : مشرق نيــوز



تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن