تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819663457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه شفیع زاده به مسئولان استقلال خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توصیه شفیع زاده به مسئولان استقلال خوزستان
شفیع زاده می گوید قطعا اگر برنامه ریزی کنند و بتوانند بیرون از زمین خوب همه چیز را مدیریت کنند تا تماشاگران تنها به تشویق کردن فکرکنند.

شهرام شفیع زاده در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره وضعیت استقلال اهواز در فصلی که می توانست قهرمان شود اما با اشتباه داوری رتبه دوم را کسب کرد، اینگونه گفت: آن سال شرایط خاص خودش را داشت و نمی خواهم درباره آن موضوع صحبت کنم، چون سیستم عصبی آدم به هم می ریزد فقط این را می گویم که کمک داور بازی اردبیلی بود و حق مارا خوردند.
مالک سابق باشگاه استقلال اهواز همچنین درباره وضعیت استقلال خوزستان گفت: ما نسبت به استانمان تعصب داریم و این تیم جوان و نوپایی است که بسیار زحمت کشیده و خدارا شکر نتیجه گرفته است.حدود 70 درصد از بازیکنان استقلال خوزتسان در لیست ابتدایی ما بودند. ما قرار بود ابتدای فصل با آقای مهاجری وارد لیگ برتر شویم. بسیاری از بازیکنان فولادنوینی را از طریق بازیکن سابقمان داوود شاهواروقی وضعیتشان را جویا بودیم اما مسائلی پیش آمد که آقای جهانداری و آقای ملکی تیمداری کردند.
شفیع زاده درباره این که چه تیمی شانس بیش تر قهرمانی را دارد گفت:فوتبال آنقدر ورزش مهیجی است که نمی توان آن را پیش بینی کرد. راه آهن شانس برای ماندن دارد و با تمام توان به میدان می رود و در سوی مقابل پرسپولیس و هواداران برای برد خواهند آمد.
شفیع زاده در ادامه گفت: اگر همه ارکان در خوزستان دست به دست هم بدهند می توانند یک موفقیت را به ثمر بنشانند.اتفاقی که این دوره به وجود آمده هر سال اتفاق نمی افتد، که یک تیم در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد و یک تیم دیگر استان شانس صعود مستقیم به لیگ برتر را دارد. این می طلبد مسئولان ورزش خوزستان همگی تلاش کنند و این تلاش به حرف نیست و باید عملی باشد.
وی همچنین گفت: باید برای همه چیز برنامه ریزی کرد ازجلسه با کانون های هواداری و ایاب و ذهاب گرفته تا حتی آب آشامیدنی... آقایان کیانی زاده، طالقانی  و البته مسئولان تیم استقلال خوزستان نیز می توانند با خرد جمعی بهترین تصمیمات را بگیرند. قطعا اگر برنامه ریزی کنند و بتوانند بیرون از زمین خوب همه چیز را مدیریت کنند تا تماشاگران تنها به تشویق کردن فکر کنند، اینگونه تیم موفق خواهد شد.

18:20  1395/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن