تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش بینندگان رسانه ملی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از افزایش مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تراز ،براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما میزان بینندگان تلویزیونی در سراسر کشور 2 درصد و در تهران حدودا 5 درصد افزایش داشته است.

با توجه به آمار ارائه شده در این گزارش، شبکه یک سیما در سطح ملی بیشترین میزان بیننده را در سال 88 (78 درصد) و کمترین مخاطب را در سال 92 (6/58 درصد) تجربه کرده است. ولی آمارهای سال گذشته در مرکز از افزایش 6/68 درصدی این شبکه خبر می‌دهد. در تهران نیز آمار بینندگان شبکه‌های تلویزیونی از افزایش 9 درصدی بینندگان شبکه یک خبر می‌دهد.

شبکه دو سیما نیز در طول سال‌های 88 تا 93 با کاهش مخاطبان خود روبه رو بوده است، به طوری که در طول این سال‌ها میزان بینندگان به مرور تا 1/19 درصد کاهش را نشان می‌دهد. با مقایسه آمار دو ساله 93 (9/54 درصد) و سال 94 (67 درصد) شاهد افزایش تقریبا 13 درصدی این شبکه هستیم.

با مطالعه آمار بینندگان شبکه‌های سه و چهار طی سال‌های 93 و 94 نیز به ترتیب افزایش 4 و 10 درصدی بینندگان ملاحظه می‌شود. در دیگر شبکه‌ها نیز افزایش 6 تا 10 درصدی مشاهده می‌شود.

این تحقیق برگرفته از نظرسنجی‌های مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی است که طی سال‌های 88 تا 94 انجام شده و در آن از جامعه آماری افراد بالای 11 سال نمونه گیری شده است.


منبع: تسنیم











زمانبندی انتشار: 18 ارديبهشت 1395 - 12:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن