تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819717120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان رهبری در خصوص تعامل با قدرت ها پاسخ دندان شكنی به دشمنان بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه بروجرد: سخنان رهبری در خصوص تعامل با قدرت ها پاسخ دندان شكنی به دشمنان بود امام جمعه بروجرد گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص تعامل با قدرت ها پاسخ دندان شكن، قاطع و روشنی به اقدامات دشمنان بود.
۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 10:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا ازلرستان ،  حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان و فرهنگیان افزود: مسئولان اگر با اقتدار در مقابل دشمنان بایستند می توانند آنها را تسلیم و وادار به عقب نشینی كنند.
وی با بیان اینكه ضعف ما باعث پر رو شدن دشمن می شود، گفت: دشمن اخیرا خواستار توقف برگزاری رزمایش در خلیج فارس توسط ایران شده است.
امام جمعه بروجرد افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب پاسخی قاطع و دندان شكن به دشمن و تذكری به مسئولان كشور بود تا در تعامل با قدرت های زورگو و سلطه گر از خود ضعف نشان ندهند.
وی اضافه كرد: زورگویی آمریكا به رزمایش خلیج فارس ختم نمی شود بلكه این رفتارهای نامعقول در مسائل هسته ای و منطقه ای مانند عراق، سوریه و یمن نیز دیده می شود.
به گفته وی در بحث هسته ای به رغم اینكه ایران با صداقت وارد عمل شد و به تعهدات خود عمل كرد ولی هیچ تحریمی برداشته نشد.
وی افزود: آمریكایی ها نه تنها تا به حال به تعهدات خود عمل نكرده اند بلكه با كمال بی شرمی می گویند تا زمان پذیرفت محدودیت های موشكی از سوی ایران به تعهدات خود عمل نمی كنند.
ترابی گفت: در حالیكه آمریكایی ها با كمال وقاحت از گروه های تروریستی و آدم كش حمایت می كنند، ایران را تحت فشار قرار می دهند كه از دولت قانونی سوریه دفاع نكند.
وی اضافه كرد: وزیر خارجه آمریكا در خصوص یمن ادعا كرده است كه عربستان در حال ایجاد صلح و امنیت در منطقه و ایران مانع تحقق آن است.
به گفته وی این زیاده خواهی ها و زورگویی ها چاره ای جز نشان دادن شجاعت از سوی ملت و مسئولان ایران ندارد.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه اشاره كرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 21 استان و 55 حوزه انتخابیه بار دیگر پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند و تكلیف 68 كرسی باقی مانده از مجلس دهم را روشن كردند.
وی افزود: مردم بروجرد از میان چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم 2 نماینده خود را برگزیدند و راهی مجلس كردند.
وی اظهار كرد: ملت ایران دهم اردیبهشت ماه بار دیگر دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیك گفتند و حماسه هفتم اسفندماه خود را تكرار كردند. ترابی با تبریك به 2 نماینده راه یافته بروجرد به مجلس شوری اسلامی افزود: این افراد توانستند اعتماد مردم را جلب و با كسب اكثریت آرا وارد مجلس شوند.
وی اعتماد مردم را سرمایه بزرگی برای خدمت رسانی دانست و گفت: امید است این افراد در عرصه خدمت رسانی به نظام و ملت ایران بویژه بروجرد موفق باشند.
وی اتحاد 2 نماینده بروجرد در مجلس را از مطالبات اصلی مردم این شهرستان خواند و افزود: مردم انتظار دارند نمایندگان علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود مبنی بر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون، در عمران و آبادانی شهر بروجرد نیز تلاش كنند.
امام جمعه بروجرد گفت: خدمت به مردم در سایه همدلی، همفكری و همراهی مسئولان و نمایندگان با یكدیگر محقق می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریك فرا رسیدن روز جانباز اظهار كرد: جانبازان، شهیدان زنده انقلاب هستند و باید كار نیمه تمام شهیدان را با انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های بعد به پایان برسانند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن