تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820783274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حشمتیان: فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با 140 عضو تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حشمتیان: فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با 140 عضو تشکیل می شود
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: فراکسیون مستقلین و اعتدال گرایان با 140 نفر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل و فعال خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز، قدرتعلي حشمتيان افزود: تا ساعت 14 امروز، علاوه بر 86منتخب كه با حمايت جبهه مستقلين و اعتدالگرايان و 14 منتخب ديگر كه با حمايت صداي ملت به مجلس راه يافته اند، 40 منتخب معتدل از جريان هاي اصولگرايي و اصلاح طلبان به فراكسيون مستقلين و اعتدال گرايان پيوسته اند و علاقمند همكاري با جريان سوم در مجلس هستند.
وي اضافه كرد: هنوز تصميم قطعي در مورد حمايت از لاريجاني، عارف و يا مطهري براي رياست مجلس و افراد ديگري براي حضور در هيات رييسه و روساي كميسيون ها نگرفته ايم و تصميم قطعي ما در جلسه آتي شوراي عالي اين جبهه كه احتمالا دوشنبه يا سه شنبه تشكيل خواهد شد، مشخص مي شود.
حشمتيان ادامه داد: طي نامه اي خطاب به رييس جمهوري گله مند شديم كه چرا نسبت به جريان سوم و مستقلين و اعتدال گرايان بي تفاوت هستند و روز شنبه در نهاد رياست جمهوري و مجلس با منتخبان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب جلسه اي برگزار مي شود درحاليكه زماني براي براي مستقلين و اعتدالگرايان گذاشته نشده است.
رييس جبهه مستقلين و اعتدالگرايان گفت: از رييس جمهوري تقاضا داريم وقتي را براي جلسه اي مشترك با احزاب و منتخبان مستقل و اعتدالگرايان، چهره هاي شاخص و نمايندگان مستقل و اعتدالگرا داشته باشد تا بتوان از تجربيات اين افراد نيز براي پيشبرد اهداف والاي نظام اسلامي بيش ازپيش بهره برد.

منبع: ایرنا


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن