تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمی مهاجم بایرن شد!


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز چهارشنبه را از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه در زمین شماره 2 آزادی آغاز کرد.
به گزارش افکارنیوز ، سرخپوشان تمرین امروز را در ورزشگاه آزادی و زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. * تمرین امروز سرخپوشان با صحبت های چند دقیقه ای برانکو با بازیکنان آغاز شد.  * بازیکنان زیر نظر مارکو، بدنساز تیم بدن های خود را گرم کردند.  * سرخپوشان پس از گرم کردن بدن ها، آماده انجام تاکتیکی های تیمی شدند. * دروازه بان های پرسپولیس هم زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات را دنبال کردند. * در تمرین امروز میلاد کمندانی به دویدن دور زمین پرداخت ولی محسن بنگر هنگام گرم کردن سرخپوشان را همراهی کرد. * در ادامه، میلاد کمندانی و محسن بنگر از جمع سرخپوشان جدا شدند و زیر نظر مربی بدنساز تیم به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. * مارکو در این میان شرایط بنگر را از نظر بدنی آنالیز می کرد. *رضا خالقی فر ابتدا به طور اختصاصی به دویدن دور زمین و سپس برای 30 دقیقه در تمرینات گروهی به بازیکنان اضافه شد.  *قبل از شروع تمرینات چمن زمین آبیاری شد.  *بازیکنان پیرامون بازی دیشب بایرن مونیخ و اتلتیکو صحبت می کردند. برخی به شوخی به طارمی گفتند که تو هم مثل مولر پنالتی خراب می کنی. *مرحله بعدی تمرینات کار با توپ و آقاوسط سپس سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه بود. *تذکر برانکو به چند بازیکن جوان این تیم و همچنین جری بن سون جالب بود که به آنها اعلام کرد تمرینات را با جدیت بیشتری پیگیری کنند. *دروازه بان ها حدود 30دقیقه تمرینات اختصاصی خود را در ضلع جنوبی ورزشگاه زیر نظر ایگور پانادیچ پیگیری کردند و سپس سوشا مکانی و الکساندر لوبانف درون دروازه قرار گرفتند و به فوتبال درون تیمی پرداختند. *مرحله آخر تمرینات فوتبال درون تیمی تحت فشار بود که در این قسمت برانکو به عنوان داور و آنالیزور تیم به همراه ایگور پانادیچ به عنوان کمک داور حضور داشتند.
[ مشاهده متن کامل خبر طارمی مهاجم بایرن شد! در پایگاه خبری افکار نیوز ]


چهارشنبه ، ۱۵اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن