تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه توسعه «دیر» با تکیه بر ظرفیت‌های شهرستان محقق شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه دیر:
زمینه توسعه «دیر» با تکیه بر ظرفیت‌های شهرستان محقق شود

امام جمعه دیر حجت‌الاسلام سید علی حسینی


شناسهٔ خبر: 3613029 - شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
استانها > بوشهر

بوشهر - امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه باید زمینه توسعه «دیر» با تکیه بر ظرفیت‌های شهرستان محقق شود، گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای استقلال و عزتمندی و کاهش وابستگی است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی  عصر شنبه در دیدار با جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران شهرستان دیر ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: مسئولان باید تلاش کنند که
خدمت به جامعه کارگری داشته باشند و بیش از توان و وظایف خود در حمایت از تولید تلاش کنند.

حسینی اظهار داشت: جامعه کارگری کشور، نقش آفرینان اصلی و قهرمانان واقعی در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های اصولی و محوری اقتصاد مقاومتی و رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم کارگران، آنان را از مهمترین عوامل پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: جامعه کارگری همچون دیگر جوامع از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در رشد و اعتلای ایران اسلامی پیش قدم بوده است.

امام جمعه دیر، نقش کارگران و جامعه کارگری را در تحقق شعار سال مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نامگذاری شده، نقش کارگران و جامعه کارگری کشور در تحقق اهداف و آرمان‌های اصولی اقتصاد مقاومتی و رفع مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور بسیار مهم و قابل توجه است.

وی افزود: این شهرستان برخوردار از ظرفیت های فراوان خدادادی است که لازم است با شناسایی دقیق این ظرفیت‌ها و استفاده مطلوب در آن‌ها، زمینه‌های رونق هر چه بیشتر این شهرستان فراهم شود.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر توجه به جامعه کارگری کشور و رفع مشکلات اقتصادی موجود، گفت: توجه به جامعه کارگری کشور و رفع مشکلات موجود این قشر در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور، بسیار مهم و ضروری است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای استقلال و عزتمندی و کاهش وابستگی است، اظهار داشت: در اسلام کارگر باید کار خود را درست انجام دهد و امانت دار کارفرما باشد و کارفرما هم باید شان و منزلت کارگر را حفظ کرده و حقوق کارگر را به موقع پرداخت کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیر، نیز در این مراسم گفت: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیر‌گذار بوده که باید در همه حال قدردان زحمات آنها باشیم.

الیاس شهدوست با اشاره به نقش و جایگاه ویژه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: کارگران فعالان و جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند و هفته کارگر فرصتی برای تجلیل از نقش موثر و جهادگونه کارگران در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب، سازندگی و آبادانی کشور است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن