تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب نماز جمعه تهران: اهمیت مرحله دوم انتخابات هم مانند مرحله اول است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خطیب نماز جمعه تهران: اهمیت مرحله دوم انتخابات هم مانند مرحله اول است


خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به انتخابات امروز گفت: با توجه به این که تکلیف ۶۸ کرسی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص می شود، این مرحله هم مانند مرحله اول دارای اهمیت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی، در بخش دیگری از سخنان خود ، اقدام آمریکا در دست اندازی به اموال ایران را نشانه بد عهدی و بی اعتباری آمریکا دانست.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه آمریکایی ها با اتهام دست داشتن کشورمان در حمله به تفنگداران آمریکایی در لبنان در سال های دور 2 میلیارد دلار از اموال مردم را غارت و این اقدام را تایید کردند تصریح کرد:  آمریکایی ها باید برای این اتهام سند بیاورند. وی افزود: اگر متجاوزان شما به کشوری دیگر رفتند که مردم آن کشور به حسابشان رسیدند به دیگر کشورها چه ربطی دارد؟
وی گفت: با ادامه این روند شاید بخواهند همه اموال ما را بگیرند و بگویند چرا شاه را بیرون کردید و چرا انقلاب شما پیروز شد؟.
خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر لزوم موضع گیری قاطع و محکم مسئولان در این باره از موضع گیری رئیس جمهور در این باره قدردانی و اضافه کرد : تعبیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه این لقمه ای نیست که به آسانی از گلوی امریکایی ها پایین برود بسیار شایسته و مناسب بود.
سید احمد خاتمی این اقدام آمریکا را راهزنی آشکار و مخالف با قوانین و مقررات بین المللی دانست و تصریح کرد : معنی اقدام آمریکا این است که مذاکره، آنان را سر عقل نیاورده و پس از برجام ذره ای از دشمنی هایشان کم نشده است، از این رو فقط "مقاومت ، مقاومت و مقاومت" ، جواب این عهدشکنی ها را خواهد داد.
امام جمعه موقت تهران به تحلیل های مختلف و افراط و تفریط درباره برجام نیز اشاره و تاکید کرد : باید از افراط و تفریط در نقد برجام پرهیز شود.  برداشت ها و تحلیلهای از برجام نباید با افراط و تفریط همراه باشد
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در  ادامه خطبه دوم نماز جمعه گفت :‌ برداشت ها و تحلیلهای مختلف نباید با افراط و تفریط همراه باشد اینگونه صحبت کردن صحیح نیست باید موضع و صحبتی معتدل داشت.
خطیب نماز جمعه گفت : برجام یک پدیده در سیاست خارجی است که مسئولان با انگیزه خدمت جلو رفتند اما آمریکا در حال بدعهدی است. سعودی ها به نیابت از صهیونیست ها در یمن می جنگند
حجت الاسلام سید احمد خاتمی همچنین درباره اقدامات خصمانه عربستان علیه کشورمان گفت: این قارون منطقه روز به روز ارتباط و خوش خدمتی هایش را به رژیم صهیونیستی علنی می کند سی تا چهل سال است که با این رژیم رابطه دارند اما اکنون آن را علنی می کنند.
امام جمعه موقت تهران افزود: آنان به نیابت از صهیونیست ها در یمن می جنگند در بحرین جنایت و  در سوریه نیرو پیاده می کنند درحالی که همه این جنگ های آنان نیابتی و خوش خدمتی به صهیونیست هاست.
وی تصریح کرد  : قطعا در هر عملیات تکفیری در هر جای دنیا رد پای دلارهای نفتی سعودی ها دیده می شود و آنان در همه آدمکشی ها دست دارند.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی گفت : مقامات آل سعود شیطنت می کنند تا حجاج ایرانی را به مراسم حج راه ندهند ، شما چه کاره اید ؟ مکه و مدینه دو شهر بین المللی جهان اسلام است.
وی خطاب به حاکمان عربستان افزود: پرونده اعمال شما ننگین است و به ویژه ننگ فاجعه منا از پیشانی حاکمان نالایق عربستان محو نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ایران حج با امنیت و عزت می خواهد تاکید کرد: ایران در حج با ذلت و ناامن نخواهد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی همچنین با اشاره به اختلافات اخیر در عراق آن را سبب نگرانی ایران دانست و در پایان افزود : به عنوان کشور دوست عراق از مسئولان این کشور می خواهیم اختلافات را کنار بگذارند ودر برابر استکبار و تکفیری ها ید واحده باشند. 26 دستگاه وظیفه دارند که با بی حجابی و بدحجابی مبارزه و برخورد کنند
امام جمعه موقت تهران در ادامه با دفاع از طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی تاکید کرد: 26 دستگاه وظیفه دارند که با بی حجابی و بدحجابی مبارزه و برخورد کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی با اشاره به بی حجابی و بدحجابی به عنوان یکی از سلاح های مبارزه دشمن با مردم ایران گفت: این حقیقتی بی تردید است که دشمن از مقابله با انقلاب اسلامی در عرصه جنگ سرد ناامید است زیرا از عهده این مردم در جنگ 8 ساله برنیامد بنابراین روی به مبارزه فرهنگی آورده است تا ملت ما را از درون پوک کند.
وی افزود: آثار این مبارزه را می توان در فضای مجازی، شبکه های بیگانه، رسانه های دیداری و شنیداری، مکتوب و سینما که سلاح های جنگ فرهنگی هستند، دید.
وی افزود : 26 دستگاه وظیفه دارند که با بی حجابی و بدحجابی مبارزه و برخورد کنند . البته نیروی انتظامی با اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی این طرح را که شقوق مختلف دارد که یکی از آنها مبارزه با بی حجابی و بدحجابی است مهربانانه اجرا می کند.
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی گفت : هرگونه اقدام غیرقانونی را در این زمینه محکوم می کنیم.
وی با اشاره به برخی نقدها درباره این طرح گفت:  این نیروی انتظامی است که امنیت تهران و سراسر کشور را ایجاد می کند و شهیدان نیروی انتظامی نشانه ای از این فداکاری هستند. حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حدیثی از پیامبر درباره معاد گفت : از مسائل عبرت آموز پند بگیرید و بیدار شوید، قناعت پیشه کنید، وابسته به زندگی دنیوی نشوید و آماده حرکت باشید زیرا که هر نفسی که می کشیم به معاد نزدیک تر می شویم بنابراین باید تقوا پیشه کنیم.
 خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مناسبت های ماه اردیبهشت گفت: 14 اردیبهشت، 25 رجب شهادت امام قهرمان و مقاوم، حضرت امام کاظم (ع) است. ایشان به هارون گفتند هر چه از عمر من در زندان تو می گذرد یک روز از خوشی های تو به پایان می رسد. ایشان بودند که مقاومت را به شیوه آموختند.
وی افزود: 16 اردیبهشت مبعث نبی اکرم (ص) عید بزرگ بشریت است. مبعث یکی از 4 حادثه تاریخ اسلام در کنار عید غدیر، عاشورا و مهدویت است که ما امروز به این 4 مناسبت انسان ساز زنده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی گفت : 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری شهید مبارزه با تحجر است که جامعه ما همچنان این شهید والامقام را تجلیل و تکریم می کند. همچنین این هفته و روز به همین مناسبت روز معلم نام گرفته است.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به روز کارگر گفت: هیچ مکتبی به اندازه اسلام برای کارگر شخصیت قائل نبوده است چنانچه پیامبر (ص) فرمودند خداوند این دست های پینه بسته را دوست دارد امیدواریم حق و حقوق این گروه زحمتکش به نحوه شایسته پرداخت شود .
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی گفت : امروز روز خلیج فارس است ، خلیجی که با تاریخی چندصد ساله فارس، ثبت شده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند .
 


جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن