تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین مهلت تخریب طبقه هفتم علاءالدین


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: آخرین مهلت تخریب طبقه هفتم علاءالدین
شاکری بیان کرد: تا کنون 8 درصد از تخریب طبقه هفتم پاساژ انجام شده است ضمن اینکه ناظر این کار شهردار منطقه 11 است که گزارشاتی با همکاری کلانتری به دادستانی ارسال می‌کند.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران،گفت: مالک پاساژ علاء الدین تا 10 اردیبهشت فرصت دارد تا طبقه هفتم این بنا را تخریب کند و در غیر این صورت پاساژ کاملاً تعطیل خواهد شد.

به گزارش فارس، اقبال شاکری اظهار کرد:‌ طبق حکم دادستانی، مالک پاساژ علاءالدین 4 ماه فرصت داشته که تخریب طبقه هفتم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: ‌10 اردیبهشت فرصت مالک به اتمام خواهد رسید و در صورتی که تا زمان اشاره شده تخریب  کامل صورت نگیرد، اتفاقات دیگری برای پاساژ صورت خواهد گرفت.

شاکری بیان کرد: تا کنون 8 درصد از تخریب طبقه هفتم پاساژ انجام شده است ضمن اینکه ناظر این کار شهردار منطقه 11 است که گزارشاتی با همکاری کلانتری به دادستانی ارسال می‌کند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: با نظام مهندسی و مشاور طرح ساختمان در تماس هستیم که اگر قرار شد تخریب از سوی شهرداری انجام شود زیر نظر شرکت مهندسی ناظر انجام گیرد و مالک تا 10 اردیبهشت ماه باید حکم را انجام دهد و در صورتیکه این کار صورت نگیرد دادستانی وارد کار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و در صورتی که تخریب طبقه اضافی صورت نگیرد کل پاساژ تعطیل و مالک باید خسارت ناظر را به سایر افراد پرداخت کند.



تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 16 April 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن