تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821196105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه: مي توان داعش را ريشه كن كرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرانسه: مي توان داعش را ريشه كن كرد
«ژان ايو لودريان» وزير دفاع فرانسه امروز پنجشنبه گفت كه شرايط لازم براي ريشه كن كردن گروه تروريستي داعش در عراق و سوريه، در مرحله حصول است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاري رويترز از پاريس، وي افزود: داعش در حال پسروي و عقب نشيني است و اين روند، قابل توجه و چشمگير است.

 لودريان گفت: داعش از زمان اشغال عراق و سوريه و از زمان تلاش براي حمله به بغداد در ژوئن 2014، بين 30 تا 40 درصد قلمروهاي تحت اشغال خود را از دست داده است.

وزير دفاع فرانسه در عين حال مدعي شد كه ائتلافي بين المللي تا پايان سال جاري از كردها و نيروهاي عراقي براي آزادسازي موصل در عراق و رقه در سوريه، حمايت هوايي به عمل مي آورد.

وي افزود: هر چند براي نابودي داعش به عزم راسخي نياز است، اما شرايط براي دستيابي به اين هدف، در حال ايجاد شدن است.

لودريان گفت كه براي اولين بار است كه با خوش بيني در مورد اين مساله سخن مي گويد.

وزير دفاع فرانسه در حالي از موفقيت غرب در روند مبارزه با داعش سخن گفت كه اين گروه تروريستي در ميان كم تحركي جامعه جهاني بار ديگر در كردستان عراق، اقدام به حمله شيميايي كرده است.

تروريست هاي داعش تابستان سال 93 بخش هايي از شمال و غرب عراق را اشغال كردند و اين كشور از آن زمان به بعد، دستخوش بحران است.با اين حال، نيروهاي عراقي در ماه هاي اخير موفق شدند چند شهر مهم در عراق را از كنترل تروريست هاي تكفيري خارج كنند.




منبع: ایرنا


۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن