تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803838520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از خانم مهندس براي خوشگذراني با دختران مورد علاقه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرقت از خانم مهندس براي خوشگذراني با دختران مورد علاقه
دو پسر جوان براي خوشگذراني با دختران مورد علاقه‌شان سناريوي سرقت از خانم مهندس را طراحي و اجرا كردند.


دو پسر جوان براي خوشگذراني با دختران مورد علاقه‌شان سناريوي سرقت از خانم مهندس را طراحي و اجرا كردند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 2 بامداد 16 اسفندماه سال گذشته زني جوان وحشت‌زده به اداره پليس در حوالي كرج رفت و از چهار زورگير خشن شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من مهندس هستم و در شركتي بزرگ مشغول كار هستم. صبح امروز، قرار كاري با چند نفر از مهندسان يك شركت در شهرستان قزوين داشتم به همين دليل ساعتي قبل با خودروي پرشيايم از خانه خارج شدم، اما لحظاتي قبل در بزرگراه كرج - قزوين خودروي پژويي كه دو زن و دو مرد سرنشين آن بودند به من حمله و اموالم را سرقت كردند.
شاكي ادامه داد: در حال عبور بودم كه آنها با بوق و چراغ زدن از من خواستند توقف كنم، اما من به علامت‌هاي آنها توجه نكردم و به راهم ادامه دادم، اما همچنان مرا تعقيب كردند تا يكي از سرنشينان، شيشه خودروي را پايين آورد و مدعي شد من با خودرو آنها تصادف كرده به خودرويشان خسارت زده‌ام. مرد جوان از من خواست كنار بزرگراه توقف كنم تا مأمور پليس در محل حاضر شود. از آنجايي كه من مطمئن بودم با هيچ خودرويي تصادف نكرده‌ام، احتمال دادم آنها سارق باشند و قصد دارند از من زورگيري كنند به همين دليل با سرعت بيشتري رانندگي كردم تا خودم را به پليس برسانم، اما خودروي پژو همچنان در تعقيب من بود تا اينكه در نزديكي سه راه كردان راهم را بست و مجبور به توقف شدم. همان لحظه دو مرد جوان از خودرويشان پياده شدند و به طرف من آمدند.
خيلي ترسيده بودم و راه فرار نداشتم. درهاي خودرو را قفل كردم، اما دو مرد به زور در خودرو باز و مرا با كتك پياده كردند و به داخل خودروي خودشان بردند. آنجا دو زن جوان به با شوكر و چوب كوچكي به جانم من افتادند و تا توانستند مرا كتك زدند. چهار سارق خشن پس از كتك كاري تمام طلاهايم كه 20 ميليون تومان ارزش داشت و كيف پولم را همراه مدارك خودروام سرقت كردند و بعد از سرقت خودرو‌ام گريختند. بعد هم با كمك يك خودروي عبوري خودم را به پليس رساندم.
    كشف خودروي خانم مهندس در شمال تهران
با طرح اين شكايت، تيمي از كارآگاهان پليس تحقيقات خود را براي شناسايي سارقان خشن آغاز كردند. مأموران در نخستين گام پلاك خودروي را شاكي به تمامي گشت‌هاي پليسي كشور اعلام كردند تا اينكه چند روز قبل مأموران گشت پليس آگاهي در شمال تهران خودروي سرقتي را شناسايي و آن را متوقف و سرنشين آن را بازداشت كردند.
او ابتدا سرقت خودرو را انكار كرد، اما وقتي از طرف شاكي شناسايي شد به جرمش اقرار كرد.
    خودروي شاكي سهم من از سرقت شد
متهم در بازجويي‌هاي بعدي گفت: مدتي قبل با مردي جوان در قهوه‌خانه آشنا شدم. چند روز قبل او را دوباره در خيابان ديدم. مرد جوان به من گفت كه نياز شديدي به پول دارد. او گفت كه مدتي است با دختري جوان آشنا شده است و به همين دليل براي خوشگذراني به پول زيادي نياز دارد و به من پيشنهاد داد تا با هم سرقت كنيم. من ابتدا قبول نكردم تا اينكه شب حادثه قرار بود براي تفريح همراه دختران مورد علاقه‌مان به باغي در حوالي كردان برويم. ما چهار نفري با خودروي او به طرف كردان به راه افتاديم تا اينكه در بين راه شاكي را كه در آن وقت شب به تنهايي در حال رانندگي بود، مشاهده كرديم. بزرگراه خيلي خلوت بود و وسوسه شديم اموال زن تنها را سرقت كنيم. به همين دليل به خودروي او نزديك شديم و به بهانه اينكه با خودرو ما تصادف كرده، خواستيم خودرواش را متوقف كند، اما زن جوان كه متوجه نيت ما شده بود به حرف ما توجهي نكرد و به راهش ادامه داد تا اينكه بعد از طي مسافتي راه را بر او سد كرديم و اموالش را به زور گرفتيم.
وي در پايان گفت: پس از سرقت به باغ رفتيم و شب همانجا مانديم و اموال سرقتي را تقسيم كرديم كه خودروي پرشيا سهم من شد. من در اين مدت با خيال راحت و بدون اينكه پلاك خودرو را تغيير دهم در تهران رانندگي مي‌كردم تا اينكه دستگير شدم. متهم صبح ديروز پس از بازجويي به دستور قاضي احمد زاده، بازپرس شعبه سوم دادسراي ويژه سرقت براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در تلاشند سه عضو فراري اين باند را شناسايي و دستگير كنند. از آنجايي كه احتمال مي‌رود اين باند با همين شيوه از شهروندان ديگري سرقت كرده باشد، شاكيان براي طرح شكايت به دادسراي جنايي ويژه سرقت مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن