تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل ۵ تا ۸ فروند هواپیمای ایرباس به ایران در سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تحویل ۵ تا ۸ فروند هواپیمای ایرباس به ایران در سال 95
امیدواریم هر چه زودتر مشکل تامین مالی و فاینانس خرید این هواپیما از سوی موسسات و نهادهایی که قرار است این فاینانس این هواپیما را تامین کنند، برطرف شود.
آفتاب : رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تحویل 5 تا 8 فروند هواپیمای ایرباس به ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی عابدزاده گفت: در مرحله نخست، طبق ‌پیش قرارداد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با شرکت هواپیماسازی ایرباس قرار است 5 تا 8 فروند از هواپیماهای خانواده ایرباس 320 و 330 در سال 2016 (امسال) وارد کشور شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در ادامه افزود: هیچ روحیه بازدارنده‌ای از سوی کشورهای اروپایی برای ممانعت از اجرا و نهایی شدن این پیش قرارداد مشاهده نمی‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم هر چه زودتر مشکل تامین مالی و فاینانس خرید این هواپیما از سوی موسسات و نهادهایی که قرار است این فاینانس این هواپیما را تامین کنند، برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روحیه تعامل کشورهای اروپایی با ایران وجود دارد و نهایی شدن پیش قرارداد خرید هواپیما ایرباس در مرحله اقدامات تجاری از سوی دو طرف است.

وی تاکید کرد: فروشندگان هواپیما در پی فروش محصولات خود هستند بنابراین هیچ انگیزه‌ای برای خودداری از اجرای این توافق وجود ندارد و مشکلاتی که بعضا برای انعقاد قرارداد وجود دارد مربوط به مسائل سیاسی از سوی کشورهای اروپایی است که در پی رفع این موانع هستند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نهایی شدن قرارداد برای ورود هواپیماهای ایرباس را پیگیری می‌کنند.



تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن