تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاي تازه در حادثه اسيدپاشي ولنجك


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ادعاي تازه در حادثه اسيدپاشي ولنجك
«وقتي پزشك جوان مايع اسيدي را به روي من پاشيد ظرف را از دستش گرفتم و تمام مايع اسيدي آن را به صورتش پاشيدم.» اين ادعاي تازه دختر دانشجويي است كه متهم است به صورت پزشك مورد علاقه‌اش اسيد پاشيده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23:55 دقيقه شانزدهم فروردين ماه مأموران كلانتري 163 ولنجك باتماس كاركنان بيمارستان مدرس از مصدوم شدن دختر و مرد جواني با مايع اسيدي باخبر و راهي محل شدند.
بررسي‌ها نشان داد دختر جوان كه دانشجوي كارشناسي رشته مديريت و مرد جوان كه پزشك است هر دو با مايع اسيدي از ناحيه صورت و ديگر نقاط بدن به شدت آسيب ديده‌ و براي درمان به بيمارستان مطهري منتقل شده‌اند. در نخستين بازجويي‌ها هر دو مصدوم يكديگر را به اسيدپاشي به روي هم متهم مي‌كردند تا اينكه چند روز بعد از حادثه دختر جوان پس از بهبودي نسبي براي بازجويي به دادسراي جنايي منتقل شد.

 وي در بازجويي‌ها مدعي شد كه چند سال قبل در دانشگاه با پزشك جوان كه آن زمان دانشجوي پزشكي بوده آشنا شده و قرار بوده با هم ازدواج كنند تا اينكه روز قبل از حادثه با تلفن وحيد از شهرستان به تهران آمده است و شب حادثه وحيد در خانه‌اش از او درخواست رابطه كرده و وقتي با مقاومت او روبه‌رو شده مايع اسيدي به روي او پاشيده كه در جريان اين درگيري مرد جوان را هل داده و بقيه مايع اسيدي داخل ظرف را  به روي پزشك جوان ريخته است. وي همچنين مدعي بود كه شب حادثه دختر جواني به ديدن پزشك جوان آمده كه به گفته خودش رزيدنت بيمارستانش بوده اما بعد فهميده است كه دختر جوان نامزدش است. متهم پس از اين براي تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس قرار گرفت تا اينكه صبح روز چهارشنبه اول ارديبهشت ماه دوباره براي بازجويي به دادسرا منتقل شد. وي اين بار در ادعاي تازه‌اي گفت: شب حادثه پس از خوردن شام من روي رختخواب دراز كشيده بودم كه وحيد به من پيشنهاد رابطه داد. وقتي به خواسته‌اش جواب رد دادم به داخل دستشويي رفت و با ظرف پلاستيكي سراغم آمد. او دوباره پيشنهادش را تكرار و تهديد كرد اگر به خواسته‌اش عمل نكنم مرا مي‌سوزاند كه ناگهان مقداري از مايع داخل ظرف را به روي من پاشيد. من بلافاصله ظرف اسيد را از او گرفتم و تمام مايع داخل آن را به صورت و بدنش پاشيدم. از سوي ديگر وحيد كه هنوز در بيمارستان مطهري تحت درمان پزشكان است، مدعي است دختر جوان در خواب به روي او اسيدپاشيده است. بنابراين دختر جوان به دستور قاضي ايلخاني بازپرس شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران براي تحقيقات بيشتر و روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن