تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی سوئد برای سرمایه گذاری در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام آمادگی سوئد برای سرمایه گذاری در ایران


وزیر انرژی سوئد از آمادگی شرکتهای سوئدی برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف انرژی ایران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابراهیم بایلان پس از دیدار با بیژن زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در این دیدار چند شرکت بزرگی سوئدی که سابقه همکاری در ایران را دارند و هم اکنون نیز در ایران هستند، او را همراهی می کند، گفت: محصولات شرکتهای سوئدی با کیفیت بالایی تولید می شود اما مسائل زیست محیطی و مسولیت اجتماعی از اهمیت بالایی برای شرکتهای سوئدی برخوردار است.

وی یکی از دلایل موفقیت سوئد در عرصه بین المللی در داشتن جایگاه اقتصادی و رفاهی را توجه به توسعه پایدار دانست و افزود: سوئد بویژه در مسائل محیط زیست و مسولیت اجتماعی بر توسعه پایدار تاکید داشته است.

وزیر انرژی سوئد درباره این که ایران قصد دارد سطح تولید خود را به سطح پیش از تحریمها برساند، کشور شما چطور می تواند در این زمینه همکاری کند؟ افزود: اگرچه سوئد تولید کننده نفت نیست و مصرف کننده آن است اما ما شرکتهای بزرگ، متوسط و کوچکی داریم که در این بخش فعال هستند.

بایلان افزود: شرکتهای سوئدی بسیار مشتاق هستند که علاوه بر داشتن روابط بهتر با شرکتهای ایرانی، در بخش سرمایه گذاری نیز حضور پیدا کنند.

وزیر انرژی سوئد درباره این که آیا شما برنامه ای برای خرید نفت از ایران دارید، تصریح کرد: خرید نفت در سوئد بر عهده بخش خصوصی این کشور است و دولت در این زمینه تصمیم گیری نمی کند.


شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن