تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814872868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافل های دوست داشتنیِ من!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ترافل های دوست داشتنیِ من!




ترافل یکی از دسرهای خوشمزه و شیک می باشد که طرز تهیه آن بسیار ساده و سریع می باشد. ترافل انواع مختلفی دارد که در اینجا طرز تهیه تارت ترافل شکلاتی را قرار داده ایم.





وب‌سایت ایران کوک: ترافل یکی از دسرهای خوشمزه و شیک می باشد که طرز تهیه آن بسیار ساده و سریع می باشد. ترافل انواع مختلفی دارد که در اینجا طرز تهیه تارت ترافل شکلاتی را قرار داده ایم.


مواد لازم:

    خمیر تارت    کره ی بدون نمک 180 گرم    شکر 120 گرم    تخم مرغ 6 عدد    شکلات نیمه شیرین (ساده) ذوب شده و سرد شده 600 گرم    خامه ی سبک 60 میلی لیتر    عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری    شکلات کاملا خرد شده 165 گرم    خامه فرمی غلیظ 150 میلی لیتر    کره ی بدون نمک 1 قاشق سوپخوری    پودر کاکائوی شیرین نشده 45 گرم
طرز تهیه تارت ترافل شکلاتی



طرز تهیه:

  1-  خمیر تارت را رول کنید تا به اندازه ی یک قالب تارت 25 سانتی متری در آید. آن را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

 2-  فر را از قبل تا دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کنید.

  3-  روی خمیر تارت یک ورق فویل آلومینیوم بکشید و با استفاده از وزنه های پخت، لوبیا یا برنج خشک آن را ثابت کنید. خمیر تارت را 10 دقیقه بپزید. دمای فر را تا 180 درجه کم کنید و سپس 10 دقیقه ی دیگر آن را بپزید. فویل و وزنه ها را بردارید و 10 دقیقه ی دیگر بپزید تا زمانی که خمیر طلایی قهوه ای شود. سپس اجازه دهید تا کاملا سرد شود.

  4- برای مواد داخل آن ، کره و شکر را بزنید تا نرم شوند. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و هر دفعه خوب بزنید. زدن را به مدت 2 دقیقه ی دیگر ادامه دهید تا زمانی که مخلوط روشن شود و حجم آن افزایش یابد. شکلات سرد شده را بزنید. آن را با خامه و وانیل مخلوط کنید. این مواد را درون پاستری سرد شده بریزید و حداقل 6 ساعت در یخچال قرار دهید.

   5- برای تهیه ترافل ها، قطعات شکلات را در کاسه بریزید. خامه و کره را در قابلمه ای مخلوط کرده و تقریبا آن را به جوش بیاورید. این مخلوط را روی شکلات ریخته و خوب هم بزنید تا شکلات ذوب و نرم شود. آن را کنار بگذارید تا سرد شود. روی آن را بپوشانید و حدود 40 دقیقه در یخچال قرار دهید تا زمانی که به اندازه کافی جهت رول کردن به شکل گلوله های کوچک سفت شود.

   6- دست های خود را با کمی کاکائو آغشته کنید و با 1 قاشق چایخوری گلوله هایی از این مواد درست کنید. ترافل ها را در کاکائو بغلتانید و تا زمان مصرف در فضای سرد بگذارید.

   7- بلافاصله پیش از سرو، تارت را از یخچال درآورده و با ترافل ها تزئین کنید.






تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن