تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت رفع تبعیض در پرداختی کارکنان قوا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ضرورت رفع تبعیض در پرداختی کارکنان قوا
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تصویب دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری، گفت: دولت برای اجرای نظام هماهنگ پرداخت میان کارکنان دستگاه ها چاره‌ای جز اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری ندارد.
کد خبر: ۵۸۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ - 20 April 2016


محمداسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص تصویب دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به مدت یکسال، گفت: دولت نباید مجددا درخواست تمدید اجرای آزمایشی قانون جامع مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارسال می‌کرد زیرا از سال 92 تاکنون اجرای آزمایشی آن 2 بار تمدید شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی با اشاره به 300 مورد اشکال در قانون جامع مدیریت خدمات کشوری، افزود: درحال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات دولت در زمینه پرداخت‌ها اشکالات موجود در قانون جامع مدیریت خدمات کشوری است که باید اصلاح شود، البته مجلس نیز به دلیل آنکه بررسی بودجه سال 95 به سال جدید موکول شد چاره ای جز تمدید اجرای آزمایشی قانون نداشت.

وی با تاکید براینکه مشاغل باید تعریف شده و پرداخت ها باید بر اساس جایگاه افراد و حساسیت ها صورت گیرد، تصریح کرد: قانون جامع مدیریت خدمات کشوری متاسفانه دارای اشکالاتی است که طی چند سال گذشته دولت اقدام به اصلاح آنها نکرده است، به عنوان مثال در نظام پرداخت میان وزارتخانه‌های هم مرتبه و سازمان‌های مختلف تفاوت‌های اساسی وجود دارد که این مشکل تبعیض‌های بسیاری را به دنبال داشته است بنابراین این مشکلات را دولت باید رفع کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تبعیضات را تنها می توان با اصلاح قانون موجود برطرف کرد و دولت هیچ چاره و راهی جز رفع اشکالات این قانون ندارد، گفت: نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران و رفع تبعیض میان حقوق کارکنان قوا از موارد دیگر اصلاحی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 29 فروردین سال 95 با دو فوریت لایحه تمدید اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به مدت یک سال در صحن موافقت کردند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن