تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی سمپدوریا - میلان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی سمپدوریا - میلان
دو تیم سمپدوریا و میلان،امشب در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"،‌ روسونری،‌دیدارهای خود تحت هدایت بروکی را مقابل تیمی آغاز خواهد کرد که این فصل دو بار آن را شکست داده است.

سمپدوریا

سمپدوریا با کسب 36 امتیاز از 32 بازی در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها عملا در ادامه فصل هدفی به جز جلوگیری از سقوط نخواهند داشت و از همین رو،‌دیدار امروز برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 سمپدوریا در دو بازی این فصل مقابل میلان شکست خورده و با توجه به تغییرات در کادر فنی میلان،‌این تیم بهترین فرصت برای انتقام گرفتن از روسونری را دارد و باید دید امروز می‌تواند کاری از پیش ببرد یا نه.

میلان

اولین حضور بروکی روی نیمکت میلان به عنوان سرمربی امروز مقابل سمپدوریا انجام خواهد شد. با اخراج میهایلوویچ،‌میلان دوره جدیدی را آغاز خواهد کرد و باید دید تا پایان فصل این سرمربی چه نتایجی با روسونری کسب خواهد کرد.

 میلان در 5 بازی اخیر خود،‌4 شکست و 2 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارد. آنها در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند و به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا هستند که باید دید می‌توانند به آن برسند یا نه.

ترکیب احتمالی:






10:15  1395/01/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن