تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله فاضل لنکرانی: خدمتگزاران به مردم شکرگزار این نعمت الهی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آیت الله فاضل لنکرانی: خدمتگزاران به مردم شکرگزار این نعمت الهی باشند استان‌ها > قم - رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم گفت: خدمتگزاران به مردم در هر پست و جایگاهی که هستند، باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عصر دوشنبه در آیین شکرانه خدمت در قم افزود: خدمت رسانی در شهر کریمه اهل بیت(س) از اجر و ثواب مضاعفی برخوردار است و استان قم باید در همه ابعاد الگو و نمونه باشد.
وی بر ضرورت کمک رساندن به همنوعان برای رسیدن به آرامش و آسایش روانی تاکید کرد و گفت: خدمت به دیگران در مکتب والای اسلام از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است که قابل تصور نبوده و در آن مساله منفعت متقابل مطرح نیست.
وی با اشاره به برخی آیات و روایات درباره اهمیت خدمت رسانی به دیگران، خاطرنشان کرد: فلسفه خدمت در نهادهایی همچون نیروی انتظامی و هلال احمر که موجب تامین امنیت و سلامت مردم می شود، بسیار ارزشمند بوده و در حقیقت رحمتی از جانب پروردگار متعال است. ** نهادهای خدمت رسان در نوروز از آرامش خود برای مردم گذشته اند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز در این آیین گفت: نهادهای خدمت رسان در ایام نوروز از آسایش و آرامش خود برای تامین امنیت، سلامت و رفاه هموطنان خود گذشته اند.
احد جمالی افزود: نهادهای خدمت رسان در ایام نوروز، در زمانی که همه مردم در تعطیلات بسر می برند، با ایثاری خالصانه در جهت تامین امنیت و رفاه هموطنان خود شبانه روز تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: خدمتگزاران به مردم در نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر و دیگر نهادهای خدمت رسان، فرشتگان نجات مردم بوده و مشکلات مردم را با صبوری برطرف می کنند.
معاون استاندار قم با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه بسیار در کشور، نقش نیروهای هلال احمر در کمک رسانی به مردم در حوادث را مورد توجه قرار داد و گفت: نیروی انتظامی نیز در خط مقدم دفاع از امنیت نظام اسلامی با رصد و پایش مستمر و لحظه ای، آرامش مردم را به خوبی فراهم کرده است. ** در ایام نوروز امسال تلفات جاده ای در قم 43 درصد کاهش داشته است
فرمانده انتظامی استان قم نیز در این آیین گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، سفر به استان قم 19 درصد افزایش و در عین حال تلفات جاده ای 43 درصد کاهش داشته است.
سردار کاظم مجتبایی افزود: با تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی استان قم در تامین امنیت و سلامت مردم و مسافران، آمار افزایش سفر و کاهش تلفات جاده ای در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه هرکس در هر پست و جایگاهی که باشد، باید شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها بر اساس وظایف قانونی به زائران و مسافران نوروزی خدمت رسانی کردند، البته برخی دستگاه ها خدمات و فعالیت بیشتری داشتند که قابل تقدیر است.
مجتبایی بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش گسترده برای کاهش هرچه بیشتر تصادف ها و تلفات جاده ای تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز شاهد وحدت عمل و هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در جهت تامین آرامش و آسایش مردم بودیم که بحمدالله موجب رضایت 80 درصدی مردم از سفر به قم شده بود.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این آیین اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال با مشارکت و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی، خدمات به نسبت مناسبی در جهت تامین امنیت، سلامت و رفاه زائران و مسافران ارایه شد.
محمد گلفشان خاطرنشان کرد: برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مردم، در ایام پایانی سال گذشته دوره های آموزشی ویژه ای برای کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر برگزار شد تا آنها با تسلط کامل و به صورت تخصصی بتوانند در خدمت مردم باشند.
وی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر استان قم برای تامین سلامت و امنیت مردم در ایام نیمه شعبان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در ایام ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج) نیز بتوانیم به خوبی در برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین ها موثر واقع شویم.
در پایان این آیین از فعالان برگزیده طرح ایمنی، سلامت و امداد نوروزی سال 95 با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

کلید واژه ها: استان قم -




سه شنبه 31 فروردین 1395 - 21:15:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن