تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماریا شاراپووا رفع محرومیت نشد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ماریا شاراپووا رفع محرومیت نشد
روز نو : ماریا شاراپووا(Maria Sharapova) پس از مثبت اعلام شدن نتیجه تست ملدونیوم، هنوز با اتهام دوپینگ مواجه است. آژانس بین المللی ضد دوپینگ اعلام کرده است ورزشکارانی که پیش از اول مارس از ملدونیوم استفاده کرده اند، دچار محرومیت هایی می شوند.


شاراپووا که تا به حال در 5 گراند اسلم بزرگ جهان به قهرمانی رسیده، پس از انجام تست دوپینگ در مسابقات آزاد استرالیا، آزمایشش مثبت اعلام شد. مقامات آژانس جهانی ضد دوپینگ می گویند از ابتدای ماه ژانویه، ملدونیوم را در لیست داروهای ممنوعه قرار داده بودند.


روز چهارشنبه آژانس جهانی ضد دوپینگ اعلام کرد ورزشکارانی که تست ملدونیوم شان قبل از اول مارس مثبت بوده، رفع محرومیت شده اند. زیرا اثر این دارو به سرعت از بدن خارج نمی شود.


اما بدنه مدیریتی فدراسیون جهانی تنیس می گوید تغییر در این سیاست در مورد شاراپووا تأثیری ایجاد نخواهد کرد. فدراسیون بین المللی تنیس روز چهارشنبه اعلام کرد: «با توجه به اعلامیه اخیر آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ و فرآیندهای مربوط به پرونده، پرونده شاراپووا همچنان در جریان خواهد بود و مورد بررسی های بیشتر قرار خواهد گرفت.»


در ادامه این بیانیه آمده است: «فدراسیون بین المللی تنیس هیچ تصمیمی برای اعلام نتیجه تا قبل از پایان فرآیندهای بررسی ندارد.»




تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن