تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه ایرباس از موانع اجرای قرارداد با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: نمایندگان شرکت های اروپایی در دیدار با مقامات دولت آمریکا از تداوم دشواری های معاملات تجاری با ایران گلایه کردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از فارس، این پایگاه با اشاره به سفر حسن روحانی به پاریس و امضای تفاهمنامه هایی به ارزش 50 میلیارد دلار در این سفر، نوشته است که تهران هنوز هم کاملا آماده اجرای آن قراردادها و همچنین سرمایه گذاری خارجی است، اما «شرکت هایی که می خواهند در ایران سرمایه گذاری کنند، می گویند با انبوهی از مشکلات مواجه هستند. آن ها هشدار می دهند که پیچیدگی تجارت با ایران می تواند اجرایی شدن قراردادهای سرمایه گذاری آن ها را کُند کنَد، تا جایی که برنامه اصلاحات اقتصادی ایران در معرض تهدید قرار گیرد.»
«ادروان امیر اصلانی» از وکلای مستقر در پاریس که اخیرا به نمایندگی از شرکت های بزرگ فرانسوی با ایران مذاکره کرده، می گوید: «هیچ چیز پیش نمی رود.»
به نوشته فورچن، همین پیچیدگی ها موجب ناخرسندی شرکت های اروپایی شده که نگران هستند معامله با ایران، آن ها را درگیری تحریم های یکجانبه ای کند که واشنگتن به بهانه های مختلف علیه ایران وضع کرده است. 
بنا بر این گزارش، روز پنج شنبه دو مقام وزارت خارجه آمریکا و دو مقام دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا در نشستی که برای توضیح نحوه سرمایه گذاری در ایران در پاریس داشتند، با انبوهی از سوالات و بدبینی مسئولان شرکت های بزرگ اروپایی از جمله ایرباس، لورال، تالیس و پژو-سیتروئن مواجه شدند.
افراد حاضر در این نشست غیرعلنی به فورچن گفته اند این دیدار قرار بود یک «میزگرد دوستانه» با هدف رفع نگرانی شرکت های اروپایی باشد، اما در عوض به محلی برای گله و شکایت اروپایی هایی بدل شد که از پیچیدگی قوانین آمریکا ناخرسند هستند.
به عنوان نمونه، یک نماینده شرکت ایرباس در این نشست گفته است که این شرکت در اجرایی کردن قرارداد 25 میلیارد دلاری اش برای تحویل 118 فروند هواپیمای جدید به ایران، با مشکل مواجه شده است، چراکه برخی از شرکت های دخیل در اجرای این قرارداد از تحریم های یکجانبه ایالات متحده نگران هستند. یکی از افراد حاضر در نشست گفته است: «(نماینده ایرباس) گفت بله، ما "شخص ...
[ مشاهده متن کامل خبر گلایه ایرباس از موانع اجرای قرارداد با ایران در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


جمعه ، ۲۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن