تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819923634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس پارلمان اروپا ضمن هشدار در خصوص آنکه اتحادیه اروپا در یک "سرازیری لغزنده بی‌انتها" قرار گرفته و اکثریت خاموش این خطر را دستکم گرفته‌اند، از سیاستمداران اتحادیه اروپا خواست تا تعهد خود را نشان دهند.

به گزارش تراز ،مارتین شولتز، رئیس پارلمان اروپا امروز (سه شنبه) از اتحادیه اروپا خواست تا تهدید کنونی علیه این بلوک 28 عضوی را دست کم نگیرند.
وی افزود: اعتماد بسیاری از مردم به کل نهادها اعم از نهادهای ملی و اروپایی سلب شده است. در حال حاضر خطر انفجار درونی اتحادیه اروپا به خاطر جنبش‌های احزاب مردد به اتحادیه اروپا در بین شکورهای عضو این بلوک وجود دارد.

این سیاستمدار سوسیال دموکرات آلمانی گفت: اگر انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود، درخواست‌های دیگر نیز برای برگزاری رفراندوم مربوط به خروج از این بلوک مطرح خواهد شد.

وی ضمن اذعان به این مساله که تعهد اعضا به اتحادیه اروپا همچنان کم است افزود: اکثریت خاموش فکر می‌کنند در آخر همه چیز خوب خواهد بود. نتیجه منفی رفراندوم اخیر هلند در خصوص توافق نامه عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا نشان داد این خیال که فکر کنیم در آخر همه چیز خوب تمام می‌شود یک استدلال غلط است.

مارتین شوتلز ادامه داد: در اروپا ما در یک سراشیبی قرار گرفته‌ایم؛ چرا که رهبران اتحادیه اروپا تعهد کمی را در خصوص این ایده اروپایی از خود نشان می‌دهند. تمامی دولت‌ها برای به دست آوردن قلب مردم به شدت تلاش می‌کنند. از تمامی شما می‌خواهم تا با یک تعهد قاطعانه و شفاف به این بلوک با پاسخ‌های آسان مردان به اتحادیه اروپا مقابله کنید.


منبع: جام نیوز







زمانبندی انتشار: 27 فروردين 1395 - 16:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن