تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمری: حضور کیفی رکابزنان اولویت اول ما است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قمری: حضور کیفی رکابزنان اولویت اول ما است
رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: رکابزنانی که برای حضور در المپیک انتخاب می شوند باید با دنیا بجنگند، بنابراین حضور کیفی رکابزنان اولویت اول ما است.


 خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین مسابقه ی بین المللی که رکابزنان کوهستان شرکت کرده بودند اظهار کرد :  هدف  از شرکت در مسابقات اروپایی تجربه بود زیرا رکابزنان اولین بار است که در چنین رقابتی شرکت می کنند و در شرایطی قرار گرفتند که با دیدن قهرمانان بزرگ جهان و دیدن تکنیک های آنان به چشم انداز جدیدی رسیدند و حتی مسیر مسابقات برای رکابزنان تازگی داشت.
 
وی افزود: نظر شخصی ام  در خصوص رکابزنان کوهستان این است که خیلی باید زمین بخورند و افت و خیزهای فراوانی بردارند تا کسب مدال کنند و کارهای زیادی باید انجام داد تا در میادین بزرگ حضور پیدا کنند به خصوص در رشته دانهیل و کراس کانتری که نتایجشان اهمیت دارد.
 
قمری در ادامه بیان کرد: هر ورزشکاری که در نهایت کیفیت کار خوبی داشته باشد برگزیده حضور در مسابقات رقابت ها می شوند در غیر این صورت خط خواهند خورد زیرا کیفیت برای ما اهمیت بسزایی دارد.
 
وی در خصوص برنامه هایی که برای رشته bmx در  نظر گرفته اند یاد آور شد: به منظور احداث زمین پیست در رشته bmxدر حال تقلا هستیم تا پیست مجهزی برای رکابزنانش احداث کنیم و این رشته زیبا و هیجان انگیز را توسعه داده تا برای کسب سهمیه و حضور در المپیک سالهای آینده آماده شویم و در حال احداث زیر ساخت ها هستیم.




۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن