تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۰منزل در خرم‌آباد دچار آبگرفتگی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
۲۰۰منزل در خرم‌آباد دچار آبگرفتگی شد
۲۰۰منزل در خرم‌آباد دچار آبگرفتگی شد شهردار خرم‌آباد گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی ۲۰۰ منزل مسکونی و تجاری در شهر خرم‌آباد شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، یحیی عیدی بیراوند اظهار داشت: براثر بارش شدید باران و حجم بالای آب ورودی پل موقت میدان امام خمینی (ره) تخریب شد و چون نگران بودیم با بالا آمدن آب خسارت زیادی به مردم وارد شود اقدام به تخریب کامل این پل کردیم.
 
وی بابیان اینکه پل هاشم زاده در میدان امام به‌زودی افتتاح می‌شود گفت: برای مابقی پل‌های موقت شهر خرم‌آباد به‌ مرور برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌شود.
 
شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه براثر شدت بارندگی 200 منزل مسکونی و تجاری در خرم‌آباد دچارآبگرفتگی شد افزود: بارش شدید باران سبب شد تا برخی از منازل شهر خرم‌آباد از قبیل منطقه گلدشت، میدان امام، و علوی دچار آب‌گرفتگی شود.
 
وی بابیان اینکه آب‌گرفتگی منازل سبب خسارتی مالی به شهروندان خرم‌آباد شده است گفت: هرجایی از شهر که آسیب ببیند بنده به‌ عنوان شهردار از مردم عذرخواهی می‌کنم.
 
عیدی بیرانوند تصریح کرد: حجم آب‌گرفتگی در مرکز شهر خیلی بالابود به‌ طوری‌که بالاترین حجم آب را در طی دهه گذشته داشته است.
 
وی به فعالیت نیروهای شهرداری خرم‌آباد برای مهار آب در شهر طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از جمعیت هلال‌احمر لرستان و نیروهای آتش‌نشانی برای تخلیه آب منازل مسکونی شهر خرم‌آباد تقدیر می‌کنیم.
 
 


منبع: تسنیم


95/1/26 - 19:03 - 2016-4-14 19:03:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن