تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايتاليايي‌ها در فرودگاه بين‌المللي تبريز 50 ميليون يورو سرمايه‌گذاري مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ايتاليايي‌ها در فرودگاه بين‌المللي تبريز 50 ميليون يورو سرمايه‌گذاري مي‌كنند
در دومين مجمع اقتصادي ايران و ايتاليا٬ تفاهم‌نامه سرمايه‌گذاري٬ طراحي و احداث ترمينال مسافري در فرودگاه تبريز بين اين دو كشور به ارزش 50 ميليون يورو به امضا رسيد.
به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، در دومين مجمع اقتصادي ايران و ايتاليا يادداشت تفاهم «سرمايه‌گذاري٬ طراحي و احداث ترمينال مسافري در فرودگاه بين‌المللي تبريز» به ارزش 50 ميليون يورو بين مديرعامل شركت‌ فرودگاه‌هاي و ناوبري هوايي ايران و رئيس شركت سهامي خاص ويتالي فعال در زمينه ساخت‌وساز به امضا رسيد.

ترمينال مذكور مورد تفاهم يك ترمينال بين‌المللي است كه در دو فاز احداث خواهد شد و گنجايش پذيرش همزمان مسافران يك پرواز پهن پيكر و دو پرواز متوسط را خواهد داشت.

اين ترمينال در فاز نخست در مساحت 20 هزار مترمربع احداث مي‌شود كه بر اساس طرح جامع فرودگاه بين‌المللي تبريز مي تواند تا 50 هزار مترمربع در فاز دوم نيز افزايش داشته باشد.

همچنين در حاشيه سفر هيأت ايتاليايي به ايران يك يادداشت تفاهم ديگري نيز در زمينه انتقال تكنولوژي براي بازسازي و نوسازي عوامل پروازي در فرودگاه‌ها با شركت‌ فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، امضا شد.

«ماتئو رنتزي» نخست وزير ايتاليا بامداد روز سه‌شنبه 24 فروردين وارد تهران شد و يك هيات بزرگ 250 نفري سياسي و اقتصادي با دستور كار گسترش و ارتقاي روابط دوجانبه در دوران پساتحريم، نخست‌وزير ايتاليا را در سفر به تهران همراهي مي‌كردند.

روز سه شنبه نيز يادداشت تفاهم همكاري بين شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران و شركت فرودگاه‌هاي ميلان ايتاليا براي توسعه فرودگاه مهرآباد و احداث ترمينال در حضور حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران و ماتئو رنتزي نخست وزير ايتاليا بين مسئولان مربوط دو كشور به امضا رسيد.


منبع: ایرنا


۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن