تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منهاي نفت، فرصتي براي سرمايه‌هاي کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: منهاي نفت، فرصتي براي سرمايه‌هاي کوچک
بسيج سازندگي کشور با انتشار ويژه‌نامه‌اي به عنوان «منهاي نفت» به معرفي فعالان حوزه اشتغال پرداخته است که با راه‌اندازي 90 هزار کارگاه توليدي کوچک بيش از 100 هزار فرصت شغلي ايجاد کرده‌اند.
در اين ويژه‌نامه 88 صفحه‌اي، 36 الگوي راه‌اندازي کارگاه‌هاي کوچک معرفي شده است. صاحبان اين کارگاه‌هاي توليدي در حوزه‌هاي ماهي گرم‌آبي و سرد‌آبي، شترمرغ، مرغ بومي، دام سبک و سنگين، گياهان دارويي، بسته‌بندي، خشک‌کن، ترشيجات و... به فعاليت مشغول شده‌اند و اولويت خود را به تأمين امنيت غذايي اختصاص داده‌اند. اين ويژه‌نامه محصول نگاه جديد در حوزه رسانه به عرصه اقتصاد مقاومتي است که کوشيده کليشه‌هاي حاکم بر نگرش رسانه‌ها در برخورد با موضوع اقتصاد مقاومتي را کنار بگذارد تا با فاصله گرفتن از ذهن‌گرايي و فضاي انتزاعي، مستقيماً سراغ ما‌به‌ازاي عيني و حقيقي اقتصاد مقاومتي رفته و علل موفقيت و سبک زندگي توليدکنندگان را معرفي کند.
اين ويژه‌نامه به راهکارهاي بسيار ساده براي راه‌اندازي کسب و کاري پرسود که اشتغالزايي خوبي را به همراه دارد پرداخته است. مطالعه اين ويژه‌نامه به سرمايه‌گذاراني که سرمايه اندکي براي راه‌اندازي کسب و کاري دارند، توصيه مي‌شود.






تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن