تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی سن آنتونیو و تورنتو در NBA


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: صبح امروز در NBA، پنج بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها سن آنتونیو اسپرز و تورنتو رپترز به پیروزی دست یافتند.
در مهم‌تر‌ین بازی صبح امروز (چهارشنبه) تورنتو رپترز(Toronto Raptors) با نتیجه‌ 122 بر 98 فیلادلفیا سونی سیکسرز(Philadelphia 76ers) را شکست داد. در این بازی ترنس راس(Terrence Ross) بهترین عملکرد را برای رپترز داشت. او 17 امتیاز کسب کرد و دو ریباند و چهار پاس منجر به گل داشت. رابرت کووینگتون(Robert Covington) نیز موثرترین بازیکن سونی سیکسرز بود. او 24 امتیازآورد، سه ریباند و سه پاس منجر به گل داشت.

در بازی مهم دیگر سن آنتونیو اسپرز(San Antonio Spurs) با نتیجه‌ 102 بر 98 اوکلاهاما سیتی تاندر(Oklahoma City Thunder) را شکست داد. در این بازی کاهی لئونارد(Kawhi Leonard) عملکرد خوبی برابر اسپرز داشت. او 26 امتیاز را کسب کرد و پنج ریباند و پنج پاس منجر به گل داشت. استیون آدامز(Steven Adams) نیز تاثیرگذارترین بازیکن اوکلاهاما بود. او 17 امتیاز کسب کرد و 9 ریباند و دو بلاک داشت.

نتایج دیگر بازی‌های امروز:

ایندیانا پیسرز 102 – نیویورک نیکس 90

میامی هیت 99 – دیترویت پیستونز 93

لس آنجلس کلیپرز 110 – ممفیس گریزلیز 84


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir






NBA
   زیر مجموعه: ورزش دسته: سایر ورزش ها 

بازدید: 0

منتشر شده در 1395/01/25  





1395/01/25
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن