تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: بنا دیر به تیم ملی ملحق شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هاشمی: بنا دیر به تیم ملی ملحق شد




رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در رشته‌های المپیکی صددرصد بودجه دولتی را پرداخت کردیم.





خبرگزاری میزان: کیومرث هاشمی که امروز (سه‌شنبه) از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان بازدید کرد، در خصوص المپیک 2016 ریو اظهار داشت: سه رویداد مهم را در سال جاری پیش رو داریم. باید در بازی‌های ساحلی، بازی‌های زمستانی و المپیک شرکت کنیم که مهمترین برنامه ما حضور در المپیک است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تمرینات و حضور در بازی‌های آسیایی را هم حساب کنیم، بیش از دو سال است که رشته‌های المپیکی تمرینات خود را برای المپیک آغاز کرد‌ه‌اند. آنها از سال گذشته به صورت مستمر در اردوها و مسابقات کسب سهمیه حاضر بودند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: کار اصلی ما تمرکز روی رشته‌های المپیکی با اولویت رشته‌های مدال آور است. البته بعضی از رشته‌ها هنوز فرصت افزایش تعداد سهمیه‌های خود را دارند.

هاشمی در خصوص عدم کسب سهمیه المپیک در رشته بوکس گفت: نگاه فدراسیون بوکس، کسب سهمیه در این رشته بود. مرتضی سپهوند می‌توانست سهمیه بگیرد. هنوز مسئولان این فدراسیون را ندیده‌ام تا موضوع عدم کسب سهمیه را پیگیری کنم. مسابقات باکو آخرین فرصت بوکس برای کسب سهمیه است و امیدوارم در این بازی‌ها بتوانیم در این رشته هم سهمیه بگیریم.

وی با اشاره به رشته کشتی و کسب سهمیه المپیک تأکید کرد: ممکن است یک ورزشکار قهرمان باشد ولی سهمیه نگیرد. در بازدیدی که از تیم کشتی داشتم، دیدم محمد بنا هنوز هم باانگیزه کار می‌کند. البته او نیاز به فرصت بیشتری دارد چون وقتی به تیم ملی ملحق شد بخشی از زمان از دست رفته بود. خوشبختانه در کشتی آزاد سهمیه کامل گرفتیم ولی در کشتی فرنگی امیدواریم در مسابقات مغولستان و ترکیه بتوانیم سهمیه کامل را کسب کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در رشته تیراندازی با کمان، در بخش تیمی فرصت داریم. در دو و میدانی هم مسابقات زیادی را پیش رو داریم و همچنان امکان کسب سهمیه وجود دارد. در بخش تکواندو مردان سهمیه گرفتیم و در بخش بانوان هم در مسابقات قهرمانی آسیا می‌‌توانیم روی کیمیا علیزاده و خدابنده‌لو حساب کنیم.

هاشمی افزود: شمشیربازی در بخش بانوان ظرفیت کسب سهمیه دارد. البته تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادند. مسابقات کره جنوبی آخرین فرصت قایقرانی است. در این رشته از نظر تعداد سهمیه نسبت به دوره قبل عقب هستیم. در رشته جودو هم تا اواخر خرداد مسابقات داریم و امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه هستیم. محجوب در این رشته فرصت خوبی برای کسب سهمیه دارد.

وی اظهار داشت: تنیس روی میز هم در چند روز آینده عازم مسابقات هنگ‌کنگ می‌شود و در رنکینگ جهانی تا خرداد ماه دو رویداد دیگر را پیش رو دارد. والیبال هم تنها رشته تیمی ما است که شانس سهمیه دارد. تمرینات این تیم از امروز شروع شده. در هفته آینده بازدیدی از اردوی تیم ملی والیبال خواهم داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد بودجه سال 95 گفت: نهایت همکاری از طرف سازمان مدیریت و محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور بر اساس دستور رئیس جمهور صورت گرفت. صددرصد بودجه خود را دریافت کردیم. اگر بخشی از این بودجه دیر به دست‌مان رسید فرصت شد در فروردین ماه در بین فدراسیون‌ها توزیع شود. معمولاً در فروردین ماه پرداختی وجود ندارد. به صورت میانگین در رشته‌های غیرالمپیکی 80 درصد و در رشته‌های المپیکی صددرصد بودجه دولتی را پرداخت کردیم.

هاشمی تصریح کرد: از سازمان مدیریت خواسته‌ایم در سال 95 با توجه به سه رویداد پیش رو از کمیته ملی المپیک حمایت شود تا فدراسیون‌ها در اوج آمادگی به المپیک اعزام شوند و بدون دغدغه تمرین کنند. در حال حاضر رقم 61 میلیارد تومان برای بودجه کمیته، هزینه‌های اجرایی و بخش پارالمپیک درنظرگرفته شده است. البته درخواست ما 113 میلیارد تومان بود. در سال 94، 10 میلیارد تومان هم به پارالمپیک پرداختی داشتیم. امیدواریم دولت مانند سال 94 از نظر مالی از ما حمایت کند. اگر 113 میلیارد در اختیار ما قرار بگیرد کارها را به خوبی مدیریت می‌کنیم.

وی در پایان به خزانه‌دار کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شجاعی کارهای مربوط به خزانه داری را پیگیری می‌کند فعلاً اجازه دهید تمرکز اصلی ما روی المپیک باشد. امور اداری را هم در آینده مورد پیگیری قرار خواهیم داد.






تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن