تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802402435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهای نفت افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهای نفت افزایش یافت


بهای نفت شاخص آمریکا، وست تگزاس اینترمدییت، در آغاز معاملات روز دوشنبه افزایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهای نفت در معاملات امروز به نظر می رسد از دور افزایشی قیمت ها به خاطر در پیش بودن برگزاری نشست برخی اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) وغیر عضو این سازمان تاثیر گرفته باشد که قرار است هفدهم آوریل امسال برای رایزنی درباره محدود سازی تولید نفت در دوحه قطر برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین، وست تگزاس اینترمدییت (دبلیو.تی. آی)، که بیشتر برای قیمت گذاری نفتی که در آمریکا مصرف می شود، به کار برده می شود، در آغاز معاملات بازار نفتی نیویورک، نایمکس، برای تحویل در ماه مه با 44 سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 40 دلار و 16 سنت رسید.
‏«فیل فلین»(‏Phil Flynn‏)، کارشناس ‏شرکت کارگزاری و مدیریت سرمایه ‏گذاری «پرایس فیوچرز گروپ»(‏Price Futures Group‏) که نوسان بازار نفتی ‏را بررسی و واکاوی می کند در این ‏باره می گوید خبر زیاد تاثیر گذاری برای افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی ‏ فعلا وجود ندارد. این در حالی است که در معاملات روز کاری پیشین نیز قیمت این شاخص نفتی به طور قابل توجهی افزایش یافته بود. در این معاملات قیمت هر بشکه نفت خام دو و نیم دلار افزایش یافت.
کارشناسان بخش کارگزاری نفتی ‏بانک کومرتسبانک (‏Commerzbank‏) که داده های ‏پایه آماری، مدیریتی و تحلیل‌های لازم در ‏خصوص مسائل نفتی و انرژی را ارائه ‏می‌کنند،در این باره اذعان کردند عامل خاصی وجود ندارد که افزایش قیمت را توجیه کند.این کارشناسان می گویند تنها عاملی که شاید تا حدودی درباره افزایش قیمت ها تاثیر گذار باشد اعلام خبر کاهش دکل های حفر چاه در آمریکا است که شرکت ‏خدمات ‏نفتی بیکر هیوزBaker Hughes،روزهای جمعه هر هفته رقم آن را منتشر می کند.
فیلن می افزاید با وجود تاثیر گذاری پایدار اخبار مربوط به نفت آمریکا، سرمایه گذاران در بستن قراردادهای نفتی و خرید و فروش نفت توجه خود را به دیگر مناطق جهان به ویژه نشست نفتی دوحه قطر متمرکز کرده اند. اعضای اوپک و غیر عضو این سازمان قرار است در هفدهم آوریل امسال نشست خود برای چاره اندیشی درباره افزایش ندادن تولید نفت و به تبع آن فراهم کردن زمینه افزایش قیمت ها برگزار کنند. در این نشست قرار است 15 تولید کننده عمده نفت به ویژه عربستان سعودی و روسیه شرکت کنند.
آلکساندر نوواک وزیر نفت روسیه بیش از همه امیدوار است که این نشست به نتیجه برسد.اما کارشناسان کومرتسبانک در این باره شک و تردید دارند. زیرا به عنوان نمونه کشوری مانند عراق که همین امروز از افزایش تولید نفت خود در ماه مارس خبر داده است بعید به نظر می رسد که بخواهد تولید نفت خود را در این شرایط محدود کند.


دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن