تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود قیمت ال جی جی 5 چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حدود قیمت ال جی جی 5 چقدر است؟




ال‌ جی جی 5 به زودی به صورت رسمی روانه‌ی بازار ایران خواهد شد. بنابر اخبار رسیده به زومیت، پرچمدار جدید ال جی به همراه بسته‌‌ی ویژه‌ی حاوی ماژول Cam Plus، فیلم ضد خش و کاور هوشمند با قیمتی بین ۲ تا ۲.۱ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.





zoomit.ir - میعاد بافراست: ال‌ جی جی 5 به زودی به صورت رسمی روانه‌ی بازار ایران خواهد شد.  بنابر اخبار رسیده به زومیت، پرچمدار جدید ال جی به همراه بسته‌‌ی ویژه‌ی حاوی ماژول Cam Plus، فیلم ضد خش و کاور هوشمند با قیمتی بین ۲ تا ۲.۱ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. پس اگر قصد خرید جی 5 ال‌ جی را دارید، برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.


حدد قیمت ال جی جی 5 چقدر است؟



ال‌جی جی ۵ به زودی وارد بازار ایران می‌شود و احتمالا از اواخر این ماه می‌توان پرچمدار جدید ال‌جی را خریداری کرد. ما در زومیت مطلع شدیم که گوشی جدید ال‌جی با قیمت دو میلیون تا دو میلیون صد هزار تومان وارد بازار خواهد شد. البته در کنار گوشی ماژول Cam Plus به همراه فیلم ضد خش و کاور هوشمند ال‌جی فروخته خواهد شد.

در این بین باید به این نکته نیز اشاره کرد که تا آخر فروردین می‌توانید با مراجعه‌ به وبسایت g5.lgemobile.ir با پیش خرید جی ۵ تا آخر فروردین ماه، یک دستگاه هدفون B&O که ارزش دلاری آن در حدود ۲۰۰ دلار است را به صورت هدیه از سوی ال‌جی دریافت کنید.

ال‌جی جی ۵ به صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی QHD، چهار گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و موردی که آن را از بقیه‌ی گوشی‌های هم‌رده‌ی خود مجزا می‌کند، طراحی نیمه‌ماژولار این گوشی است که به نوعی آن را به تنها گوشی فلزی با امکان تعویض باتری، تبدیل کرده است.






تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن