تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالبان: هدف حملات موشکی در کابل، جان کری بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طالبان: هدف حملات موشکی در کابل، جان کری بود طالبان در بیانیه‌ای ضمن برعهده گرفتن حملات موشکی روز شنبه به منطقه دیپلماتیک در مرکز کابل، اعلام کرد که در سه حمله موشکی خود به این منطقه وزیر امور خارجه آمریکا را هدف قرار داده بود.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردين ساعت 12:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، حملات شنبه شب در کابل یک ساعت پس از آن صورت گرفت که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا افغانستان را ترک کرد. کری روز شنبه در جریان سفری از قبل اعلام نشده و با هدف رفع بحران سیاسی در دولت وحدت ملی که وی میانجی‌گر آن بود، وارد افغانستان شد. صدیق صدیقی، سخنگوی دولت افغانستان گفت: این حملات هیچ تلفاتی به همراه نداشتند اما این حملات بر شرایط امیتی متزلزل در افغانستان همزمان با آغاز فصل درگیری‌ها در این کشور تاثیر دارند. هیچ اطلاعاتی دیگری برای تایید ادعای طالبان وجود ندارد اما تیم شبکه تلویزیونی سی ان ان در کابل شنبه شب از شنیده شدن صدای چهار انفجار مهیب در نزدیکی منطقه دیپلماتیک کابل خبر داد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن