تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805350065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر خلاف انتظار، استقبال مردم خوب بود/ مسئولین باید رابطه مردم با تئاتر را تقویت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بر خلاف انتظار، استقبال مردم خوب بود/ مسئولین باید رابطه مردم با تئاتر را تقویت کنند
باید مسئولان فرهنگی‌ رابطه مردم به عنوان تماشاگر را با تئاتر محکم و تقویت کنند.


حسین محب‌اهری بازیگر نمایش «ننه‌دلاور و فرزندانش» در خصوص نقشش در این داستان نمایشی به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: من در این نمایش دو نقش دارم که هر دو به عنوان فرمانده جنگ است. یکی در صحنه دوم و دیگری در صحنه دهم شکل می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: این دو نقش با خصوصیات مشترک هستند و با همان ذهنیتی که برشت از جنگ داشته شکل گرفته‌اند که وظایفش جز دستور دادن و اینکه پیروز شوند، نیست.
 
محب اهری در رابطه با پیشینه همکاری‌اش با امیر دژاکام گفت: همکاری‌ام را از سال 82 با امیر دژاکام آغاز کردم؛ با نمایش «لیلی و مجنون» که در سالن اصلی اجرا شد. در حقیقت طی 13 سال گذشته حدود 8 نمایش و تله تئاتر با ایشان کار کردم و هر نمایش حدود 6 ماه طول می‌کشید و انگار هر سال من با امیر دژاکام کار داشتم.

وی درباره نمایش‌هایی که با امیر دژاکام کار کرده بود، گفت: نمایش‌های «یک دامان ماه و ستاره» ، «مرد نیک»، «در ساقی»، «مادرم و نوروز»، «ملکه جنیان» و «لیلی و مجنون» و ... نمایانگر تجربه همکاری طولانی‌مدت من و امیر دژاکام هستند.
 
محب‌اهری تجربه همکاری‌اش با دژاکام را اینگونه ارزیابی کرد و گفت: دژاکام به عنوان کارگردانی که در دانشگاه تدریس می‌کند و با دانشجویان ارتباط مستقیم دارد، مفهوم و معنای تئاتر را درک می‌کند و همچنین بر روی مسائل دانشجویان احاطه دارد؛ وی انسانی فهیم در این زمینه است و کار کردن با او جذابیت خاص خودش را دارد.
 
بازیگر سریال «دردسرهای عظیم 2» در ادامه گفت: امسال اولین باری بود که در کشور ما فعالیت‌های نمایشی قبل از اتمام تعطیلات شروع می‌شد و این اتفاق مصادف با روز جهانی تئاتر انجام شد.

وی در این‌باره اضافه کرد: درست بر خلاف انتظار ما از استقبال مردم به علت هم زمانی اجرای نمایش و ایام نوروز، اما باید بگویم که در هر اجرا با سالن پر از تماشاگر مواجه بودیم.

وی پیرو صحبتش تصریح کرد: علت دیگر استقبال گرم مخاطبان به خاطر شهرت متن «ننه دلاور و فرزندانش» است که نویسنده‌ای بنام (برشت) آن را نوشته است و آن‌هایی که تئاتر کار می‌کنند، می‌دانند که نمایش، نمایش جذابی است و در کشورهای آمریکایی و آسیایی با نقطه نظرات و دیدگاه‌های مختلف این نمایشنامه را کار می‌کنند.
 
بازیگر سریال «معمای شاه» در ادامه بیان کرد: احرای این نمایش در سالنی است که همه آن را می‌شناسند و کارگردانی آن به عهده مردی صاحب نام در حوزه تئاتر است. در نتیجه مخاطبان عام و خاص خود را جذب می‌کند.
 
حسین محب اهری پیشکسوت رادیو و تلویزیون در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: جامعه‌ای که می‌خواهد مردم سالمی به لحاظ فکری و رفتاری داشته باشد، باید مسئولان فرهنگی‌اش رابطه مردم به عنوان تماشاگر، را با تئاتر محکم و تقویت کنند. زمانی که در این زمینه فرهنگ‌سازی شود، دیگر کمتر با اتفاقاتی و ناهنجاری‌های اجتماعی کمتری روبرو می‌شویم.






۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن